دریای کویر

سلام97..مهربانی هایی باطعم غذا...

جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹ ب.ظ

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام ......

ما ایرونی ها وقتی میخوایم کاری روشروع کنیم اول واکنش های منفی بیشترهست تا مثبت ..ولی وقتی اون کار به سرانجامی برسه همون ادمهایی که واکنش منفی داشتن اینباربا تشویق میان جلو وانگارنه انگارکه همون ادمهایی بودن که چندوقت قبلش موج منفی میفرستادن همش ایه یاس میخوندند....

مثالی با دیوارمهربانی بهتون بگم وقتی که طرح دیوارمهربونی روخواستم اجرا کنم باچندنفرکه مطرح کردم خندیدند گفتن اینجا نمیشه معتادا همون شب اول همه چیز رومیبرند والبته وقتی که دلیل این باشه که معتادهم یک نیازمنده این حرف باعث نشد که انگیزه ام ازبین بره ..اعتراف میکنم که همون شب اول طنابی که برای اویزون کردن لباسها خریده بودم ونصب  کرده بودیم دزدیدن؛ وپارچه نوشته نیازداری بردار ونیازنداری بزار، روهم بردند ولی خب ما ادمهای چاخالو معمولا گردن کلفتی داریم که زودتسلیم نمیشیم  و دوباره طنابی وصل شد وهمون ادمهایی که به تمسخر نگاه میکردند تواین دوسه ماهه بارها وبارها ابرازخشنودی کردند وازاین دیوارمهربانی تعریف وتمجید کردند (حالا ماجراهای دیوارمهربانی یه روزدیگه براتون مینویسم )...

و بودن دیوارمهربونی باعث شد برخی های دیگه بفکر دیوارمهربونی محله وروستای خودشون باشندواما پارسال همین موقع هابودحالا چندروزبالاتروپایین تر؛ اومدم نوشتم وغرزدم از اینکه خستگی بازارچه به تنم مونده چراکه برخی ها که اومدن بازارچه نگاهشون پرازطعنه ومسخره ومتلک بوداونم قشر تجصیلکرده؛ که کلی اذیت شدم وابایی ندارم بگم که کلی هم اشک ریختم که چرا برخی تحصیلات دارند پز روشنفکری دارند ولی شعورندارند ...ولی گذر زمان همه اینها روازیادم برد وامسال باز دنبال راه اندازی بازارچه بودم بازارچه لقمه های مهربانی  یکماه تبلیغش رو شروع کردم  وفردا میخوایم بازارچه فروش غذا روبرگزارکنیم ..

بااینکه سومین سال برگزاری بازارچه هست ولی استرس دارم که فردا بازارچه فروشش خوب میشه ؟ استقبال خوب میشه ؟ ومهمترازهمه فرهنگی که برای گسترش مهربانی داریم ترویج میدیم چقد توذهن مردم جاگیر میشه وادامه پیدا میکنه درحقیقت حلقه های زنجیره مهربانی بیشتر میشه یا نه ؟ ...

خب این چندوقته هنوز بازارچه شروع نشده موج منفی ازبرخی ها زیاددریافت کردم والبته که منم پوست کلفت عادت کردم نهایت نهایتش هم ریختن چندقطره اشکه؛ اونم توخلوتی خودم یا جلو مامانم اینا، ولی نهایت ارزومه که روزی برسه این نگاهها و حرفهای مردم تغییر کنه گرچه هریک ازخودمون هم  جزوی ازهمین ادمها هستیم ... حالا فردا بازارچه براه میافته ومیدونم که هرجورشده همه غذاهایی که دوستان وعزیزان زحمت کشیدن واوردن بفروش میرسه ..خوب یا بد بازارچه هم فردا شب این موقع اگه حس وحال داشته باشم براتون نوشتم که تموم شد وال بل...

برای امشب خیلی حرف توذهنم بود بنویسم ازحرفایی که این هفته شنیدم وسختی های بازارچه ولی راستش پشیمون شدم خب منکه حرفا ومتلک ها روشنیدم متهم به ریاکاری وظاهر سازی شدم چرادیگه اعصاب شماخردبشه بقول اون فیلم  دیشبی که دیدم همه چیز میگذره وامن وامون میشه بی خیالش ....واما فردا بازارچه امون برگزارمیشه نمیدونم استقبال چقد میشه که امیدوارم با اومدن گروه موسیقی که قولش رو دادند استقبال زیادبشه وزودی همه غذاها فروش بره وصدالبته فروش غذاها ولبخندیه معلول قطع نخاعی همه خستگی ها روازتن بیرون میکنه .....اینکه فردا چی میشه وچطورمیشه نمیدونم ولی میدونم بااینکه استرس کارفردا رودارم  (گرجه عمرا به رو خودم نمیارم ) ولی میدونم  که توهمه این لحظه ها همراهی خدارودارم چراکه فقط خود اون میدونه هرکاری میکنم  برای انسانیت هست نه چیزدیگری .....

برخی ها گفتن چرا قطع نخاعی ها ؟چرا نمیگی معلولین ..والا همه معلولین قابل احترام وقابل حمایت هستند ولی بدترین نوع معلولیت بنظرم قطع نخاع بودن هست اینکه همه روزهاوماهها هم اغوش رختخواب باشی بطوری که توان تکون دادن سرخودت هم نباشی خدا نصیب کسی نکنه وامیدوارم همه ماها بتونیم اینجورمعلولین رو درک کنیم وبفکرشون باشیم ...معلولیت سخته ولی وقتی پشتوانه ودست همراهی باشه معلولین ما میتونند فراتر ازمعلولیت خودشون رونشون بدن ...حالا بعد بازارچه روزیک شنبه مسابقه ویلچررانی معلولین داریم که مسابقه ای برای احترام وارزش گذاشتن به معلولین هست ..

درگوشی 1: فردا همه همشهری ها بیاید خرید کنید والا خودمم شرکت دارم دوروزه دارم شیرینی درست میکنم دست روم نمونده حتمن بیاید بخرید خوووووو دعاکنید خوب برگزاربشه نه برای رفع خستگی ام بلکه برای لبخندمعلولین قطع نخاعی که خوشحالندازاینکه مهربانی هست

درگوشی2: من خودمونی مینویسم برا خودمه ..دلیلی نداره برخی زود پسرخاله یا دخترخاله بشن کامنت بذارن وبگن چاخالوجون چطوری ...والا اینجورادما خودشیرین زدن میخوان والااااااااااااا

درگوشی 3: دریای کویر تلگرامی شد این وبلاگ رومیتونیدتوتلگرام هم بخونید( telegram.me/qapdarya )البته اونجا علاوه برپست های وبلاگ عکس دار هست ودارای نوشته های کوتاه ...ضمن اینکه دوستان لطف کنندبرن تووبلاگ وسه نقاشی برترروانتخاب کنند

خداروشکر یادمون نره توهمه روزهامون خوشی وناخوشی همدیگه رو دعا کنیم وبرای هم ازته دل موج مثبت بفرستیم برای جسمی ..مالی ..روحی........ خدایا کمکمون کن که بتونیم ازته دل وبا نیت پاک ازت بخشش بخوایم برای همه وقت هایی که بودی وما ندیدیم ...ویا شاید نخواستیم بببنیمت....خدایا شکرت...


http://mj7.persianfun.info/img/93/7/Naghl-Ghol15/370351_461.jpg

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۶
دریا

نظرات  (۱)

۱۶ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۵۰ مهندس رضا عباسی

با عرض سلام و احترام

مطالب  وبلاگتان بسیار عالی و مورد پسند بود.گروه مدرسین پایتخت کلیه ی سوالات امتحانی مدارس،کنکور،دانشگاه های دولتی و آزاد را به صورت رایگان برای دانلود شما قرار داده و توسط متخصصین فعال کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه های برتر کشور در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.در ضمن باعث افتخار ماست که   لینک سایت گروه مدرسین پایتخت را در وبلاگتان ببینیم.

با سپاس فراوان

گروه مدرسین پایتخت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">