دریای کویر

سلام 166...سهامی ازیک بیشعوری پنهان ...

چهارشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۵۹ ب.ظ

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام ......

وقتی بحث یارانه ها اغاز شدخیلی ازاقتصاددانان جامعه مخالفت کردند و این یارانه ماهانه تو دوران هشت سال حکومت رانی سیاه دولت مموتی هی کم وزیاد شد بدون اینکه یک فکر اقتصادی محکم پشتش باشه  بزارید اول ازهمه بگم من نه ادم سیاسی هستم نه تحلیلگراقتصادی ،صرفا اونچه که میبینم ولمس میکنم خودم تحلیل میکنم حالا برخی ها شایدموافق ومخالفش باشند وحرفای من نظر من هست نظرشخصی من ........

توزمان انتخابات مموتی اومد سهام عدالت دادهیج دلیل منطقی پشت سهام عدالت نبود ادعایی بودبرای دادن سهم مردم از دارایی های ملی ...ولی اتفاقا با وجود یارانه ها این پول ها به زیرزبون مردم خیلی مزه کرد وازطرفی بدترین ضربه رو به اقتصاد وخود مردم زد در عوض این پولها گرونی ،تورم ،نرخ بالای سود وام ها و......... بوجوداومد که هنوز هم ادامه داره ...والبته بی ارزش شدن پول ایران ...

دولت قبل سهام عدالت رو الله بختکی دادبه مردم ،البته بازم بگم همه مردم نگرفتن واینم بگم کلی بخور بخور تو این پولها شد وحالا این دولت اومده با توجه به نزدیک شدن انتخابات (لابداینم میخوادیه برگ برنده رو کنه) باز سهام عدالت رو علم کرده ...البته اینبار با کمی احتیاط و دقت بیشتر ...الان شماکه برید توسایت سهام عدالت واگه قبلا پول این سهام  رودریافت کردید باتوجه به رقم اخرکدملی اتون بهتون میگه چقد دوره قبل پول گرفتید وهزینه خود خریدسهام شماچقد بوده وسوداون چقدر هست وهزینه ای که شما بایدبرای خریداولیه اون سهام پرداخت کنید چقد هست واین پرداخت کردن هزینه اولیه خریدسهام  الان شده پیراهن عثمان که روزانه هزاران هزار ناله ونفرین نصیب دولت میشه ...

کارمن سرکارداشتن بامردم هست برخی هامیگن ماکافی نت ها ازاین کارهای اینترنتی نونمون توروغن هست ولی واقعیت این نیست نمیخوام درباره کارم شرح بدم میخوام ازسهام عدالتی بگم که بنظرمن چیزی که نداره عدالت هست ومن بعنوان یک ایرانی هیجوقت نمیتونم  دوران سیاه  حکومت مموتی رو که بایک بی منطقی عجیبی عجین شده بود ویک ویرانی شعور وفرهنگ چندساله روبرامون به ارمغان اوردفراموش کنم ...

قبلن هم گفتم وقتی کاراینترنتی درسطح کشور وملی انجام میشه سرما شلوغ میشه وبدترین حرفا و قضاوت هارومیبینیم بخوام از واکنش ها وتحلیل های مردم درطول این چندسال بگم خودش یه کتاب میشه ..راستش روبگم من این روزها غمگینم ازمردمی که بجای اینکه ماهیگیری یادشون بدن با دادن پولهای اینچنینی ماهی بهشون دادن وتنبلشون کردند ما کشورجوونی داریم ولی خودتون دوراطرافتون رونگاه کنید چند جوان خلاق وتلاشگررومیبینید همه تنبل شدن ،همه دنبال پول اسون وباداورده هستن اینقدری که یک کارگرافغان برای همون کار ،کارگری وقت وزحمت میزاره یک ایرانی نمیزاره ...

حرف اریایی  بودن نیست حرف اینه که  مردم این جامعه توی هشت سال دولت مموتی به راهی کشیده شدن که تواین چهارسال نتونستن بیخیالش بشن وعادت کردن به همون رویه تنبلی وراحت خوری ...واین با اصل افرینش انسان فرق داره ..گاهی وقتا وقتی پیرمردیا پیرزن کشاورزی از کشت درختها وازگاو وگوسفندهاشون حرف میزنند واخرهمه حرفاشون میگن بچه هامون اهل این حرفا نیستن دلم میلرزه چرا اینجوری شدیم ...

نمیخوام بگم دولت حالایی عالی هست نه اینم مشکلات خودش روداره حرف من، حرف ازبیشعوری 8ساله ای هست که فرهنگ اصیل ایرونی رو نابودکرد وبرای ترمیم این فرهنگ وبرگشتن به اون اصالت سالهای سال بایدتلاش کرد ...این روزها تواین شلوغی ها تواین حرص زدن مردم برای سهام عدالت دلم تنگ میشه ..وگاهی ارزو میکنم کاش  خیلی چیزها رونمیفهمیدم ..درک نمیکردم ..کاش...کاش ..وکاش..

درگوشی1: امشب که مینویسم روزجهانی زن هست وحرف زیادهست والبته مصادف هست بافوت سیمین دانشور..نویسنده ای که همیشه دوسش دارم....خانومهای عزیز کاری به تبریکات اقایون نداشته باشید خودتون هوای خودتون رو داشته باشید ...

درگوشی2:درمورداین پست حرف خیلی دارم ولی جرات نوشتن ندارم ....خسته ام .هم جسمی وهم روحی ازاینهمه حرف وقضاوت های نادرست ....

درگوشی3 : اسفندماه هست وبرنامه سبدکالای خانواده های نیازمند ومعلول برای شب عید والبته هدیه برای دختران مجردسن بالای معلول ونیازمند..هرکسی دلش هوای مهربونی کردباهام تماس بگیره ...بارهاگفتم مهم نیس چقدکمک میکنیدمهم اینه که حتی با هزارتومن حلقه ای از  زنجیره مهربانی هستید...

درگوشی4: درگوشی 3: کانال وبلاگ تقریبا هرشب بایکی دومطلب بروزمیشه کانال روازدست ندید واینکه لطفا دوستان مطلبی روجایی کپی میکنید با منبع ولینک کانال باشه ... (  telegram.me/qapdarya)

 خدایاببخش برای همه لحظه هایی که ندیدمت یانخواستم ببینمت..وبازدرهمه لحظه هایمان باش...وشکرازبودن همیشگیت..


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۸
دریا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">