دریای کویر

سلام 90...سیاه وپیربه بهشت نمیره ...

جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳ ق.ظ

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام ......

هرسه ماه ثبت نام سوخت داریم حالا این هفته مرحله اخر ثبت نام سوخت بود......طبق معمول این چن روزکلی پیرمرد اومده بودن برا گرفتن تاییدیه های ثبت نام سوختشون ....طبق معمول سایت سوخت کند بود ونظر وحرفهابود درباره کندی سیستم واینترنت وسایت سوخت که رد بدل میشد تواین بین یه پیرمرداومده بودکه زبون تلخی داره ..خدا عمرش بده هردفعه که بیاد کلی نیش زبون میزنه ..عادتشه کسی به دل نمیگیره ولی حرفاش ادم رو ناراحت میکنه ...

تا به یکی متلک پروند یه پیرمرددیگه گفت بس کن پات لب گوره ...میخوای بمیری اونوقت درست نمیشی ادما رواذیت میکنی ..اینم گفت توروکه توگورمن نمیذارن ..بجای من تورو نمیبرن جهنم که غرمیزنی ...دومی گفت نه خیر؛ پس تورو میبرن بهشت با این کارات ...داشتن بگومگو میکردن که من خیلی جدی گفتم بحث نکنید که پیرمردهارو اصلن بهشت نمیبرن ..یهوهمه ساکت شدن ..اولی گفت نه فقط تورومیبرن بهشت ..خیلی جدی ومحکم گفتم بهشت وجهنم رفتن من بخودم ربط داره ولی میدونم پیغمبروخدا خودش گفته که پیرها به بهشت نمیرن ....

انگاری که گرد سکوت پاشیده باشن همه ساکت وشوک زده بودن باحیرت منو نگاه میکردند یکی گفت نه اشتباه میکنی مگه میشه پیرها به بهشت نرن ..اینهمه ادم پیرکه مردن وادمای خوبی بودن ...یکی دیگه گفت نه راست میگه پشت سیستم نشسته ادم باسوادی هست ...یکی دیگه گفت پیامبرخودش هم پیربود اونم بهشتی نبود؟..

گفتم کی گفته پیامبرپیر رفته بهشت ؟ اصلن کدوم پیامبر پیر رفته بهشت ؟ کجای کتاب خدا یا حرف ائمه نوشته شده ؟ یه مرد جوونی تودفتربودکه سبزه تیره بود به اصطلاح پوست سیاهی داشت ایشون گفت خانم ..این چه حرفیه که میزنید ؟ گفتم شرمنده اقای ...شما خودت هم بهشت نمیری ...

همون پیرمرداولی گفت اینکه جوونه ..شاید به پیری نرسه ..بمیره اینم میره جهنم ؟...گفتم اولا خدا نکنه جوون مردم طوریش بشه دوما من میگم که اونایی هم که سیاه هستن به بهشت هم نمیرن ..من میدونم سیاها ..پیرها به بهشت نمیرن ...سکوت عجیبی تودفترحکم فرما بودجدا از اون سکوت ..نگاهای خشمناک وناراحت کننده چن پیرمرد روم سنگینی میکرد ...

همون مردجوون سیاه چهره بهم گفت همه روجهنمی کردی خانم ....گفتم من کسی روجهنمی نکردم گفتم که به بهشت نمیرید ..اونم بخاطر اینکه وبراشون گفتم که ...

روزی پیرزنی نزد رسول خدارفت وازاوخواست که دعایش کندتا به بهشت برود رسول خدا فرمود من دعایت میکنم اما پیرزن هابه بهشت نمیروندپیرزن به گریه افتادبلال که انجا بودمعترض شد وپیامبرفرمودکه سیاهاهم به بهشت نمیروندو بعدفرمودکه مسلمان وقتی که میخوادواردبهشت شوداگرپیرشودجوان میشود اگرسیاه باشد سفید وزیبا میشود واگرمریض احوال باشد خوب میشود.......وبعدوارد بهشت میشود....

دیگه خودتون بگیرید قیافه اون ادما رو ...مخصوصا دوسه تا پیرمرد که شانس اوردم خفه ام نکردن .....مردجوون  بهم گفت شانس اوردی زودتمومش کردی وگرنه خون دوسه نفرگردنت می افتاد...ههههههههه....الان شماهم میخواید خفه ام کنید هههههههه...

(بهمن ماه سومین بازارچه خیریه فروش غذا (  لقمه  های مهربانی ) بهمراه اولین مسابقه نقاشی  وانشاء نویسی  کودکان معلول رو به امیدخدا برگزارمیکنیم دوستانی که علاقمندبه کمک مالی دراین  امرهستند باهام تماس بگیریدشماره کارت جدیدبهتون بدم فقط یادتون نره بعدازواریز پیغام ..اس ..یاتلفن نزنیدمبلغ روبگید..فرقی نداره هزارتومان یاصدمیلیون ...مهم نیت دوستان هست ....)

خداروشکر یادمون نره توهمه روزهامون خوشی وناخوشی همدیگه رو دعا کنیم وبرای هم ازته دل موج مثبت بفرستیم برای جسمی ..مالی ..روحی........ خدایا کمکمون کن که بتونیم ازته دل وبا نیت پاک ازت بخشش بخوایم برای همه وقت هایی که بودی وما ندیدیم ...ویا شاید نخواستیم بببنیمت....خدایا شکرت

 

http://galleryphotos.ir/wp-content/uploads/2014/10/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7-%D9%88-%D9%BE%D8%B1%D9%85%D9%81%D9%87%D9%88%D9%85-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%B9%DA%A9%D8%B3-4.jpg


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۵
دریا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">