دریای کویر

سلام 8....ومن قوی هستم 1...

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۶ ب.ظ

ازظهر توذهنم بودکه درباره امروزم بنویسم من امروز کاندید بودم ؛کاندید بودم نه برای مجلس ونه برای سمت وعنوان ..کاندیدبودم که خودم رومحک بزنم و ببینم چقدر قوی هستم ...صنف کاری شغلی ما امروز انتخابات امورصنفی خودش روداشت ومن کاندید شدم (ههههه اگه نامزدفردی نشدم اینجا نامزد رای گیری شدم ههههه)  من با تنی ازهمکارام بقولی ائتلافی داشتیم برای یکسان بودن ویکدل بودن ...

نزدیک 3هفته هرروز حرفها داشتیم وبحث ها ...ومطمئن بودیم که رای همه مون تویک راستا ویک اندازه  هست ومثل هم هستیم ولی امروز وقتی که رای ها رواعلام کردند تفاوت رای هامون زیادبود درسته که گروهمون موفق شد ونتیجه دلخواه بدست اومد ولی ازنظر فردی غیرازفرد اول دیگه کسی راضی نبود چرا که نتایج یک دردداشت درد عدم صداقت ...وقتی که حرف از یکسان بودن میزدیم وقول داده بودیم یکی باشیم ولی یکیمون خلاف حرف وقول رو عمل کردواین  یعنی باوراینکه ما ایرونی ها هرجای دنیا که باشیم بازهم درذاتمون یک پلیدی هست بقول دوستی یک خبیثی ذاتی داریم ..باید بهرنحوی که شده خودمون رو برتربدونیم ....

رای اول یا دوم برای من مهم نبود چراکه هدف اصلی من بودن درگروه بود که درهرصورت امکان پذیرمیشد ولی اینکه وقتی مطمئنی؛  همه مثل خودت ساده ویگرنگ هستند وبرعکسش رومتوجه بشی درداورهست ...درنظربقیه این یه روال عادی ومعمولی هست توجامعه ما سیاست درهمه چیزدخیل هست ولی من حس میکنم یک توهین به شعورم به صداقتم کردند وهضمش برام سخته ...درسته که گذر زمان حلش میکنه ولی تا بگذره زمان میبره....

حالا ذهنم ناراحت بود توهین به شعور ، توهین به صداقتم برای من هضمش سخت هست بعدفکرکردم من چن باروقتی که واردمیدون کارزارشدم ازاین توهین ها بهم کردند ؟ باورتون میشه خیلی مرتبه شده که تعدادش ازدستم دررفته ...ولی باعث نشده که من کم بیارم برعکس منو قوی ترکرده ...توجامعه ای که مردانش برای رسیدن به مال وقدرت وشهرت همه چیزرو قربانی میکنند هم اینکه من زنانه ایستادم وهمه توهین ها واهانت ها روباگذشت زمان ردکردم وهستم وازپا ننشستم  بازهم یعنی من میتونم به جلو برم ...

عزیزی بهم گفت رسم جامعه ایرانی همینه که صداقت درکارشون ندارند درهرکاری سعی میکنند سرهمدیگه روکلاه بذارن وبنوعی برتری خودشون رو نشون بدند توبه این چیزا کاری نداشته باش بخودت نگاه کن که درعمل چقدرنسبت به افرادی که ادعای زرنگی میکنند بهترعمل میکنی یا بدتر؟...راستش وقتی نقبی به گذشته و  کارهام میزنم میبینم (حمل برخودستایی نذارید) من قوی ترازاونها هستم چراکه خودم هستم واگرجلو پیش میرم درکارهام با صداقت وجودی ام هست ...واینکه خودت باشی  ارامشی داره بی نظیر ...ومن باید بگم خداروشکر که من هستم فوی تر ومحکم ترازهمیشه ....(البته قوی بودنم رو بنابرچاخالو بودنم نذاریدهههههههه)

درسته گاهی کم میارم ..قاط میزنم ..بداخلاق میشم ..غرمیزنم ...ولی من خودمم ...باهمه خوبی وبدی هام ...باهمه زشتی وزیبایی هام ...من خودمم ....وبه خود بودنم ...به صداقت کاری ام ....به اعتمادی که خیانت نکردم   وحتی به تمام توهین ها احترام میذارم ...چراکه من  قوی هستم ....(دوستان قدیمی میدونند من مینویسم تاذهنم خالی بشه  واین نوشته هام دلیلی برتخریب کسی نیست لطفا برخی ها باچشمای من نگاه کنند لطفا)

عضوصنف شغلی ام شدن بنظرخودم تبریک نداره تبریک اصلی روچن وقت دیگه باس بهم بگید ..(به وقتش میگم ) ...این پست چون درباره امروزم هست ومیدونم  دوستان مختلفی نوشته هام رومیخونند لازم میدونم یه تشکروخسته نباشید صمیمانه کنم ازدوست سیب زمینی کارم ...که همه غرهاوبداخلاقی های منو باخنده جواب میده ....

ادمهای خوب توزندگی من زیادهستند همینطورادمهای خبیث ..مثل هرادم دیگه ای...وچقدمزه داره وقتی سرگرم کارهستی  گوشیت زنگ بخوره وازاون طرف خط صدایی بگه دریایی منویادته ..من خواننده وبلاگتم ..فلانی ام ....وتعریف کنه که  همشهری منو دیده وازش خواهش کرده که دفعه بعدازروتابلوشماره منو بنویسه وبراش بقرسته ..ادمهای خوب همیشه توذهنمون جادارند وتوقلبمون ..شایدخیلی ازدوستان مجازی هرگزهمدیگه روازنزدیک نبینیم ولی محبتی خالصانه وموندگارتودلهامون تااخرعمرهست

برنامه افطاری معلولین طبق هرسال (برای پنجمین سال پیاپی دارم ) اگرزنده باشم وتوفیقش روداشته باشم ...دوستانی که میخوان کمک کنند شماره کارت عوض شده باهام تماس بگیریدشماره کارت جدیدبهتون بدم فقط یادتون نره بعدازواریز پیغام ..اس ..یاتلفن نزنیدمبلغ روبگید..فرقی نداره هزارتومان یاصدمیلیون ...مهم نیت دوستان هست ....

خدایاشکرت ...خداجونم ازت ممنونم برای همه خوبی هات ....خدایا کمکم کن که بتونم ازته دلم وبا نیت  پاک ازت بخشش بخوام برای همه وقت هایی که بودی ومن ندیدمت ...ویا شاید نخواستم ببینمت.......خدایا شکرت ....

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۷
دریا

نظرات  (۴)

۰۷ تیر ۹۴ ، ۲۳:۳۸ علی مهدوی فر
سلام
به وبلاگ من هم سر بزنید
http://parsirank.blog.ir/
انصافا سایت خیلی خیلی خوبی دارین

یه پیرزن داشتیم آشنا می گفت این زمونه پیرهن تنت هم دشمنت هست.. 
من اصولاً هیچ وقت خوشبین نبودم به سرقول موندن آدما.. همشون یه جوری بالاخره آدم رو قال می ذارن و در میرن.. والاااااا 
عضویتت توی صنف مبارک هر چند نتیجه ای که می خواستی نگرفتی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">