دریای کویر

سلام78..برف نداریم ..دردداریم ..

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۱ ب.ظ

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام ......

بچه که بودم تا هوا سرد میشد هرصبح زمستونی منتظر اومدن برف بودم ..تو ذهن کودکانه ام تصور میکردم برف میاد همه جا سفیدوش میشه ادم برفی درست میکنم .فکرمیکردم ذغال بذارم توچشماش یا دکمه ...بعدباخودم میگفتم ازتیله های ابجی استفاده کنم .....

هرشبی که سردترمیشد بیشترامیدوارمیشدم که صب برف باریده باشه وهرصب من افتابی رو میدیدم درخشانترازروزقبل ...وقتی که گله کردم چرابرف نمیاد ؟..بزرگترها گفتن چون خودمون جنوب هستیم کویری هستیم برف نداریم ...ولی من برف میخواستم...

یه بچه ۶-۷ساله بودم که ارزوم بود برف بیاد با همون رویای بچگانه با خدا دعوا میکردم بهش میگفتم دوستت ندارم چرا واسه ما برف نمیفرستی ...من برف میخواستم خدا رو به جون امام هاش قسم میدادم ..خدارو بجون قرانش قسم میدادم که برامون برف بفرسته .....

وقتی که هوا گرمترمیشد وزمستون تموم میشد اشکم درمیاومد وخدا رومتهم میکردم که بده ..که من رودوس نداره ..میگفتم بدجنسی که دل من بچه رو میشکنی ...تو مهربون نیستی ...

وقتی که یخورده بزرگترشدم ...چن کیلومتربالاترازشهرمون تویه شهردیگه تواستان خودمون برف رو دیدم ..لمس کردم ...حس کردم من چقد برف رودوس دارم وچقدر ازدوست داشتنی خودم بدورم ......حالا منتظر یه معجزه بودم ...یه معجزه که اتفاق بیفته اونم اینکه برف تو جنوب هم بیاد ......

تا الان که هیجوقت این معجزه اتفاق نیفتاد..حالا هرزمستون که میاد یادم می افته که ما برف نداریم ..ولی دیگه معجزه رونمیخوام ...چون حالا میفهمم که توهرکارخدا حکمتی هست ..خدا خودش بهترمیدونه جنوب دردخیلی داره ...برف برای برخی هاشادی افرین وخوبه ....ولی برا جنوب درده .....

وقتی با ننه سکینه حرف برف رومیزنم میگه خدانکنه برف بیاد..ولی رضاکوچولوکه دوم دبستانه دلش میخواد برف روببینه ...بهم میگه این ننه سکینه من خودش برف روهم ندیده ..ولی من برف میخوام ..میشه توشهرخودمون برف بیاد؟....

نگاهم که به پوست تیره ودستان لاغرش میافته واژه ها تو ذهنم گم میشن..چی بگم ....فقط امیدوارم وقتی بزرگ شد مثل من نگه خدایا شکرت که برف نداریم ..چون ازبس درد داریم .....

(متاسفانه انفولانزا تواستان داره جولان میده لازمه که کمی احتیاط کنیم باکمی مراقبت میشه پیشگیری کرد حواسمون به خودمون ،افرادمسن و بچه ها باشه )

خداروشکر یادمون نره توهمه روزهامون خوشی وناخوشی همدیگه رو دعا کنیم وبرای هم ازته دل موج مثبت بفرستیم برای جسمی ..مالی ..روحی........ خدایا کمکمون کن که بتونیم ازته دل وبا نیت پاک ازت بخشش بخوایم برای همه وقت هایی که بودی وما ندیدیم ...ویا شاید نخواستیم بببنیمت....خدایا شکرت ....


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۷
دریا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">