دریای کویر

سلام73...من وهمکارم وادمها3...

دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹ ب.ظ

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام ......

*یه روستایی اطراف هست که قبلنا اونجا خر زیاد داشتن ...دیروز چندنفری اومدن ..حرف کشیده شد به خر ..میگم خر الان قیمتش چنده ؟ میگن بستگی داره به اینکه چه خری باشه ...از ۳۰۰هزارتومن هست تا ۷۰۰-۸۰۰هزارتومن ......داشتم شاخ درمیاوردم فکر نمیکردم قیمت خر اینقده زیاد باشه ....

تورم به نرخ خر هم زده ..حالا میگم ؛چه فرقی داره خر خره ..قیمت هاشون باید تو یه مایه باشه..یکیشون گفت : نه خر فرق میکنه ..بعضی خرها هستند که خوب کار میکنن سازگارن ...اون یکی میپره وسط و میگه :مثل خر مش سکینه ۷۰۰میخواستنش نداد....

خر هم قیمت پیداکرد ...البته این خرها ارزش دارن نه خرهای دوپایی که گاها می بینیم تو جامعه... ..

*اومده بهم میگه : تشنه ات هست؟ میگم اره ..میگه برو  دوتا شانی بخر با یه چندتاکیک  ..باهم میخوریم .....

*دوستی اومده به همکاری میگه : تواین خرج ومخارج گرون دوتا بچه ..اخه دومی رو برا چی میخواستی.. همکاری میگه : ببین خدا منو دوست داشته دوتا از بنده هاش رو دراختیار من گذاشته که تربیت واصلاحشون کنم ....هرکسی که همچین لیاقتی گیرش نمیاد ......

*چندتا پسربچه اومدن تحقیق میخوان درباره چندتا حیوون ......حرف میرسه سر اینکه هرپرنده چندتخم میذاره ..همکاری میگه کبوتر ۲تاتخم میذاره ...مرغ چندتا تخم میذاره ...پسربچه ها هرکدوم اظهارنظری میکنن ..تا اینکه یکی میگه :سگ چندتا تخم میذاره ؟

پسربچه ها گفتن سگ که تخم نمیذاره ؟ گفت :پس چرا میگن تخم سگ ؟  ...پسربچه ها گیج شدن ..اونم هی رو حرفش اصرار میکرد ..ومیخندید پسربچه ها هم مونده بودن چی بگن ......

 *با پیرمرده حرف سرچاه زدن بود همکاری گفت :من ۲۰-۳۰هزارتایی مورچه رو اهلی کردم دارن برام زمین می کنن ......پیرمرده حالا چشاش از حدقه زده بود  اینو نگاه میکرد..........

*امروز به همکاری گفتم کاش هرادمی که پاش رو میذاشت داخل دفتر فقط ۵۰۰تومن میداد .اونوقته که همون هفته ای دو روز کار هم بسه...وکل بدهی هامون هم صاف میشد والا....

(یه نکته رو بایداینجابگم منی که مینویسم صرفا دیده هام وشنیده هام  ازادمهای اطرافم هست حالا این ادم میتونه هرکسی باشه .دلیل نداره که حالا اگه من یه تعریف ازکسی کردم طرفدارشم یا گروه خاصی رونقدکردم ازدشمناشون هستم  من گاهی مینویسم نه برای تخریب ادمها ونه برای بزرگی ادمها ؛اونچه که خودم فکرمیکنم (حالا غلط یا درست) مینویسم من روحامی گروهها وجناح ها ندونید من حامی وطرفدارشعوری انسانی هستم  که حدی ازاون رو درک میکنم ...البته اینم بگم خوشحالم که نوشته های ناچیزم همشهری های زیادی روتشویق به خوندن کرده باتوجه به طولانی بودن نوشته هام اما میخونن ونقدمیکنن این خیلی خوبه ...ازهمتون ممنونم )

برای برنامه صبحانه مدارس امسال دوستان کمی واردزنجیره مهربونی شدن که تاالان نتونستیم این برنامه رواجرا کنیم منتظر لقمه های مهربونی شما دوستان هستیم تا هفته  اینده برنامه رو به امیدخدااجرا میکنیم وامسال متاسفانه مدارس خیلی کمی رومی تونیم پوشش بدیم ..برنامه صبحانه دانش اموزان  استثنایی ومحروم  طبق روال  هرسال (برای ششمین سال پیاپی )  روداریم... دوستانی که میخوان کمک کنند شماره کارت عوض شده باهام تماس بگیریدشماره کارت جدیدبهتون بدم فقط یادتون نره بعدازواریز پیغام ..اس ..یاتلفن نزنیدمبلغ روبگید..فرقی نداره هزارتومان یاصدمیلیون ...مهم نیت دوستان هست اندازه یه لقمه صبحانه مهربونی شریکمون باشید ...

خداروشکر یادمون نره توهمه روزهامون خوشی وناخوشی همدیگه رو دعا کنیم وبرای هم ازته دل موج مثبت بفرستیم برای جسمی ..مالی ..روحی........ خدایا کمکمون کن که بتونیم ازته دل وبا نیت پاک ازت بخشش بخوایم برای همه وقت هایی که بودی وما ندیدیم ...ویا شاید نخواستیم بببنیمت....خدایا شکرت ....


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

نوشته شده توسط دریـــــا در دوشنبه دوم آذر ۱۳۹۴
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۲
دریا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">