دریای کویر

سلام 71..کمی اندیشه برای این سه نکته ...

جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳ ق.ظ

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام ......

اول : امشب شبکه دو مستندی پخش کردازعموهای فتیله ای ودستندرکاران برنامه فتیله ها ...چیزی که امشب ازرسانه ملی دیدم فرای تصورم بودچون ازبس دروغ وپنهان کاری ازاین رسانه دیدیم وشنیدیم فکر نمیکردم عمو فتیله ای ها بیان ورودرروی دوربین بامردم حرف بزنند حرفاشون درست وبجا بود برای اولین باریک نکته مثبت بعدازمدتها ازصداوسیما وهنرمندان دیدیم عذرخواهی کردند بابت اشتباهی که پیش اومده عمدی نبوده هرادمی اشتباه میکنه وتهیه کننده برنامه جناب اقایی باشهامت تمام گفت مقصراصلی منم که دقت نکردم من تهیه کننده باید دقت میکردم برنامه امشب فتیله ها نشون ازصداقتی داشت که توجامعه ما کم پیداست ودرحقیقت میتونم بگم درنوع خودش بی نظیره ...شهامت وصداقت عمو فتیله ای ها باعث شد بیشترازهمیشه تودل خیلی ازمردم ما ایرونی ها جا بگیرند حالاتعدادی مخالف وکاسه داغترازاش همیشه توهمه اتفاقات هست ..فقط میتونم بگم عمو فتیله ها عذرخواستند بابت اشتباهی که عمدی نبود کاش مردم اذری زبانمون هم مث همیشه مث عموها بخشنده باشند واین ماجرا تموم بشه وکودکان این سرزمین با بخشندگی بزرگترها  باز باعمو فتیله ای ها زندگی کنند ...

دوم : گاهی وقتا یه اتفاقاتی پیش میاد که دلمون میخواد زمین وزمان دهن بازکنه بریم ومحو بشیم ...اینقدرامروز کلافه بودم بابت دردسری که برام پیش اومده بود که دلم میخواست دنیا باایسته ومن بیخیال ازهمه ادمها برم  توفراموشی ...ولی امروزدردی رودیدم که بارها وبارها تکرارشده ..امروز دوتا جوون توسانحه تصادف جان باختند ..به حرف خیلی اسونه که بگیم پسرفلانی تصادف کرد ومرد یا فلانی ها تصادف کردند ودوتاشون مردند ...

گفتن وتعریف کردن ماجرا اسونه ولی درد ازدست دادن ادمها همون لحظه اول نیست دردنبودنشون کم کم خودش رونشون میده اروم اروم وارد تنت میشه ویهو میبینی که یه حفره عمیق تودلت جابازکرده یه حفره که هیجی نمیتونه پرش کنه ...امروزمن بازم حس کردم حفره دلم گودترشده ..عمیق ترشده ...ازاون دوتاجوون یکیشون رومیشناختم پسرمعلمون بودیه پسرنوجوون که چن باری به دفترم حتی اومده بود یه پسرنوجون  زرنگ؛  که تیزهوشان درس میخوندوهمه به ذکاوت وزرنگی اون اذهان داشتند ..وامروز خبرفوت اونا ازدردسرخودم تلختربود دردسرمن  هیج نبود ..هیج نبود امروز میشه گفت هرکسی که خبراین تصادف روشنیدهمه وجودش غمگین شد...

سوم: ماجرا خیلی ساده بود یه ربات برام اومدتوتلگرام بایه عنوان فریبنده (خریدکتاب بانرخی ارزان و..) ، بازش کردم ایدیم هک شد وکسی ازطرف من به چن نفروچن گروه پیام فرستاد  خوب وبد روقاطی کرد وحرف زد وقتی که تو فن اوری اخلاق وانسانیت گم میشه همین میشه دروغ نمیگم اول که دیدم ازطرف من عاشقانه گفتن، فحش دادن (تو واتساپ دستی نوشتم فوحش گیرمیدیدبعضی هاتون) نویسنده شدم و....ناراحت شدم ترسیدم بهرصورت منم یه ادمم که به اخلاقیات پای بندم ولی مرگ این بچه ها اینقدردرداور وسخت بودکه یادم رفت غصه من چیه ...ایدیم روپس گرفتم تلگرامم رودوباره نصب کردم  امیدوارم وان شااله دیگه همچین مشکلی نه برای من برای هیجکس اتفاق نیفته ...ولی امروز واقعنی حس کردم من صب غصه چی رومیخوردم و مادر وپدراون بچه ها چه غصه ای میخوردن ..مرگ شایدبگیم سخت نباشه ولی ازدست دادن ادمها اونم داغ جوون ،ادم روشوکه میکنه وبعداروم اروم دردش همه وجود رودربرمیگیره ...

گاهی وقتا ،بعضی اتفاقا، اطرافمون رخ میده واونوقت هست که میفهمیم دنیا چقد کوچیکه وما چقد دلبسته این دنیای کوچیک هستیم ...ازفردای خودمون خبرنداریم ولی دلبسته به همه ی ، این دنیا هستیم ...فراموش میکنیم !خیلی زود ؛همه ماها خیلی چیزها روفراموش میکنیم غافل ازاینکه داریم پیرمیشیم وزندگیمون تودارایی های مادیاتیمون نیست زندگیمون تولبخندهایی هست که نه خودمون خندیدیم ونه رولب کسی کاشتیم ...

(هرکسی نوشته امشبم رومیخونه برای محمدرضا ومیثاق که امروزدربهشت زهرا برای همیشه ارام گرفتند فانحه یاصلواتی بفرسته وازخدا برای خونواده هاشون خصوصا مادروپدرهاشون صبربخواد)

برای برنامه صبحانه مدارس امسال دوستان کمی واردزنجیره مهربونی شدن که تاالان نتونستیم این برنامه رواجرا کنیم منتظر لقمه های مهربونی شما دوستان هستیم تا هفته  اینده برنامه رو به امیدخدااجرا میکنیم وامسال متاسفانه مدارس خیلی کمی رومی تونیم پوشش بدیم ..برنامه صبحانه دانش اموزان  استثنایی ومحروم  طبق روال  هرسال (برای ششمین سال پیاپی )  روداریم... دوستانی که میخوان کمک کنند شماره کارت عوض شده باهام تماس بگیریدشماره کارت جدیدبهتون بدم فقط یادتون نره بعدازواریز پیغام ..اس ..یاتلفن نزنیدمبلغ روبگید..فرقی نداره هزارتومان یاصدمیلیون ...مهم نیت دوستان هست اندازه یه لفمه صبحانه مهربونی شریکمون باشید ...

خداروشکر یادمون نره توهمه روزهامون خوشی وناخوشی همدیگه رو دعا کنیم وبرای هم ازته دل موج مثبت بفرستیم برای جسمی ..مالی ..روحی........ خدایا کمکمون کن که بتونیم ازته دل وبا نیت پاک ازت بخشش بخوایم برای همه وقت هایی که بودی وما ندیدیم ...ویا شاید نخواستیم بببنیمت....خدایا شکرت ....



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۹
دریا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">