دریای کویر

سلام69...ومابانوان....

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۲۱ ب.ظ

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام ......

*8تاپیرمرد همه بالای ۶۰سال از یه روستای دور اومده بودن برا ثبت نام سوخت ..حالا اینا میخواستن یه خانمه جوون که خودش نیومده بود ولی مدارکش دست اینا رو هم ثبت نام کنن هرکدومشون جوش این زنه رو می زدن......

اولی : برگه خیرالنسا دست کیه ؟ دومی دست جانعلیه ...اون زودتر رفت دم خونه اش برگه اش رو گرفت ..حالا یکیشون میگه :ثبت نامش کردی برگه اش رو بده من ....اون یکی :نه من خودم میرم ..

اون یکی :نه من میبرمش پول ثبت نامش روهم خودم میدم ......یعنی فیلمی بودن .......حالا اخروقت یه جعبه شکلات تو دفتربود تعارف کردم دفعه اول نفری یه دونه برداشتن ..بعدش یکیشون یه مشت برداشت دید بقیه دارن نگاش میکنن گفت :برا خیرالنسا برداشتم ...حالا همه یه مشت برداشتن برا خیرالنسا... دوستم که پیشم بود گفت :دختر؛ خیرالنسا هم نشدیم ..........بریم اسممون روعوض کنیم بذاریم خیرالنسا.............

*مدتها قبل یه پیرمرد مسن ومحترمی اومد پیشم ..کلی ازپسرش تعریف کرد وازم خواست که درباره پسرش فکر کنم اگه موافق بودم خبر بدم که بیان برا امرخیر..روزی که اون پیرمرد محترم اومد پیشم دوشنبه بود .......و صبح روز چهارشنبه خبردارشدم قلبش گرفته و بنده خدا فوت کرده ان .....

حالا برای دنباله کاراون خدابیامرزپسرش اومده بود .. سعی میکردم که نخندم ...همکاری هم همش اذیت میکرد ..پسره که رفت بیرون ترکیدم ازخنده .....یکی ازدوستام مدیر مدرسه هست اونم پیش ما بود ..همکاری میگفت میخوام ازفردا پوستر بزنم ..دشمنان خود را به ما بسپارید با یه خواستگاری راهی دیار باقیشان میکنیم .......

حالا هرکدوم ازاینا یه چیزی میپروندن ....خدایش خودم روم نمیشد تو روی پسره نگاه کنم ازاون طرف هم دوستم که کنارم بود اروم میگفت : سرت رو بالا نیاری چشات دادمیزنه قاتلی....یعنی مصیبتی بود تا اون رفت واینا رو اروم کردم ......حالا این دوست تعریف کرد که : مدرسه اشون مختلط هست ..میگفت: بین دانش اموزهای کلاس پنجم یه پسره هست که عاشق یه دختر بچه همکلاسیش شده ...هی نامه خواستگاری براش مینویسه .....

دل به درس نمیده .....نهایتش معلمشون به بابای پسره بچه گفته : برو ساک لباس دومادیش رو اماده کن این درس بخون نیست .......همکاری میگه : اینم ورژن نسل جدید ...

ظهر منتظرم دوستم بیادبرم جایی ..یکی دیگه از دوستای میاد اونم فرهنگی هست وتومدرسه دخترونه راهنمایی ، مجرده ....بین حرفامون حکایت خیرالنسا رو براش تعریف میکنم غش کرده از خنده ..میگه بریم اسممون رو عوض کنیم به خیرالنسا ..میگم :اسمت کل طایفه ات رو بذاری خیر النسا افاقه ای نمیکنه .......مبگه :خوبه تو اینجا ادمهای متفاوت رو میبینی ...من رو بگو تو مدرسه همه دختر میبینم بدتر داغ دلم تازه میشه ..اصلا بین اون همه دختر دیده نمیشم ...

*یه خانومه معلوم بود انگارتازه عروس باشه ..مانتویی سفیدتنگ با پوستی تیره وموهایی رنگ کرده ....حالا اگه هیکلی نبود یه چیزی ..ولی بنده خدا چاق بود ومانتوی تنگ ضایع بود که پوشیده بود ناجور بود ...موهاش از عقب بیرون بودن ازجلو هم همچنین ..چیزی شبیه شال انداخته بود ...

یه خانم مسن ومهربونی  هم بود که به این دختره گفت :خانوم موهات ازپشت پیداست ..دختره یه نگاه تمسخرامیزی به خانم مدیرانداخت وگفت :مده ..بیسواد......

* یه خانمه اومده بهم میگه :  خوب میتونی افراد رو جذب خودت کنی ؟. .....منو میگی وا رفتم . ..بعدشم نیشم باززززززززززززز... ...میگم منننننننننن.. .......همکاری میگه : این اگه جذب بلد بود الان اینجا نبوددددددددددد...هرچی پیرمردپیرزن ریس جذبشون میکنه بغیرازاصل کاری ......هههههههه......

برای برنامه صبحانه مدارس امسال دوستان کمی واردزنجیره مهربونی شدن که هنوز نتونستیم این برنامه رواجرا کنیم منتظرلقمه های مهربونی شما دوستان هستیم ...برنامه صبحانه دانش اموزان  استثنایی ومحروم  طبق روال  هرسال (برای ششمین سال پیاپی )  روداریم اگرزنده باشم و توفیقش روداشته باشم ...دوستانی که میخوان کمک کنند شماره کارت عوض شده باهام تماس بگیریدشماره کارت جدیدبهتون بدم فقط یادتون نره بعدازواریز پیغام ..اس ..یاتلفن نزنیدمبلغ روبگید..فرقی نداره هزارتومان یاصدمیلیون ...مهم نیت دوستان هست اندازه یه لفمه صبحانه مهربونی شریکمون باشید ...

خداروشکر یادمون نره توهمه روزهامون خوشی وناخوشی همدیگه رو دعا کنیم وبرای هم ازته دل موج مثبت بفرستیم برای جسمی ..مالی ..روحی........ خدایا کمکمون کن که بتونیم ازته دل وبا نیت پاک ازت بخشش بخوایم برای همه وقت هایی که بودی وما ندیدیم ...ویا شاید نخواستیم بببنیمت....خدایا شکرت ....



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۳
دریا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">