دریای کویر

سلام 66...صداهایی که عاشقیم ...

شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۳۴ ب.ظ

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام ......

ازخواب بیدارشدم دیگه خوابم نبرد همینجور که تو جام دراز کشیده بودم گوش دادم ...طبق معمول داشتم به سرصدای اطرافم گوش میدادم به ذهنم اومد من چقدر صدا دارم که برام مهم هستند .....شماها تاحالا به صداهایی که براتون مهم هست فکر کردین ؟ مثلا من صبحا با وجود اینکه ساعت رو کوک میکنم ......

ولی وقت نماز صبح با صدای نماز خوندن بابا بلند میشم ..گاهی که بعداز نماز صبح میخوابم ..وقتی که بیدارمیشم با صدای حرف زدن مادر وپدر سر سفره صبحونه ....یا صدای مادر که داره شعر میخونه ..تلفن صحبت میکنه ...وحتی صدای پاش ....

صبحی فکر کردم این صداها برای من چقدر دلپذیرن ...تصور اینکه یه روز این صداها رو نشنوم ناراحتم کرد ...امروز به صدا های اطرافم توجه کردم ...صدای پنکه سقفی ..صدای کولر گازی ...صدای جلزولز روغن ...

صدای اب وقتی تو لیوان میریزیم ...صدای بوق سیستم وقتی بالا میاد ...صدای صندلی وقتی میشینیم روش ..صدای اروم مبل وقتی فرو میریم توش ...صدای برگ درختای تو حیاط....حتی صدای زن همسایه ..

صدای بلندگوی مدرسه نزدیک خونه ...گریه های بچه های همسایه ...صدای ماشین امبولانس ...صدای ورق خوردن صفحات کتاب ....دنیادلتون بخواد پراز صداست ...خیلی از صداها شاید دیگه بیش از اندازه تکراری باشن ...ولی من اکثریت صداها رو دوس دارم ....

صدای تنفس بابا ...صدای شعرخوندن مامان ......کشیدن صاد وقت نماز خوندنش ...راه رفتن مدامش توخونه .......صدای مرموز موهام ....حتی صدای دکمه های صفحه کلید ...

من صداها رو دوس دارم ...یادم میندازه که من چقدر خوشبختم ..خدا منو چقد دوست داره که اینهمه صداهای دوست داشتنی رو دراختیارم گذاشته ....

هرصدایی حتی گوش خراش هاش هم یاداور اینکه که ما ادما زنده ایم و داریم زندگی میکنیم .......چه خوبه که به صداهای پیرامونمون بیشتر دقت کنیم ..یادم رفت این رو اشاره کنم یکی از صداهایی که من عاشقش هستم صدای بارونه...پارسال یه صبح زمستونی بارون می اومد صدای بارون وافتادنش روی موزایک های حیاط با صدای قران خوندن مادر ....اون صبح من ارام ترین خواب دنیا رو داشتم ......

 (دوستانی که توایسناگرام فعال هستند ادرسم رومیخواستندادرسم اینم : daryaomid.shz   البته من بتازگی صفحه ایسناگرامم روراه اندختم هنوز خیلی فعال نیستم ...)

برنامه صبحانه دانش اموزان  استثنایی ومحروم  طبق روال  هرسال (برای ششمین سال پیاپی )  روداریم اگرزنده باشم و توفیقش روداشته باشم ...دوستانی که میخوان کمک کنند شماره کارت عوض شده باهام تماس بگیریدشماره کارت جدیدبهتون بدم فقط یادتون نره بعدازواریز پیغام ..اس ..یاتلفن نزنیدمبلغ روبگید..فرقی نداره هزارتومان یاصدمیلیون ...مهم نیت دوستان هست

خداروشکر یادمون نره توهمه روزهامون خوشی وناخوشی همدیگه رو دعا کنیم وبرای هم ازته دل موج مثبت بفرستیم برای جسمی ..مالی ..روحی........ خدایا کمکمون کن که بتونیم ازته دل وبا نیت پاک ازت بخشش بخوایم برای همه وقت هایی که بودی وما ندیدیم ...ویا شاید نخواستیم بببنیمت....خدایا شکرت ....



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۶
دریا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">