دریای کویر

سلام46..ونامه هایی که دیگرنوشته نمیشوند...

شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰ ب.ظ

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام ......

نمیدونم شماهم مثل من هستید یا نه ......من از نامه خوندن خوشم میاد هنوز که هنوزه ، با پیشرفت زمونه،  ولی بازم وقتی که نامه ای برام میرسه ذوق میکنم همیشه وقتی پستجی نامه یا بسته ای رو برام میاره برق خوشحالی تو چشام میدوه .....

یادمه بچه بودم یعنی از ابتدایی نامه نوشتن رو شروع کردم ..اوایل برا برنامه کودک نقاشی می فرستادم اخه اونموقع بود که نقاشی هامون رو تو تلویزیون نشون میدادن ...راهنمایی که بودم بازم مسابقات کیهان بچه ها بود و مسابقه یه برنامه که شبهای دوشنبه از تلویزیون پخش میشد یه بهشت تو اسمش بود دقیق یادم نیست گلی از بهشت ....باغ بهشت ...نمیدونم ولی یه بهشتی رو داشت .......

هرهفته اون مسابقه رو شرکت میکردم  تنها پست خونه منطقه مون هم اتفاقا نزدیکی های خونه مون بود همیشه تو مسیر مدرسه میرفتم پست خونه ...کلی تمبر میخریدم 1تومانی 2دومانی و....تازه رو پاکت نامه هم کلی گل وبته میکشیدم  و مثلا پراز نقش نگار کنارشون هم مینوشتم با تشکر از نامه رسان یا دست پستجی خوبمون درد نکنه .......

پستجی مهربون دوستت داریم ...نامه رسان سلامت باشی و........ حالا این پست چی ما هم یه اقای قد بلندی بود که بندرت می خندید البته الان که بازنشسته شده بیشتر میخنده و فکر میکنم مهربونترازقبل شده ...(حالاپسرش جاش روگرفته این البته میخنده ..اخه ورزن جدیدشونه )ههههههههه .......

تو دوران دبیرستان که دیگه خانه روزنامه نگاران جوان بود و حوزه هنری و هنرجوی مکاتبه ای قصه نویسی ...چقدر داستان و نامه بود که هرهفته ارسال میکردم وازاون طرف هم نامه داشتم و مجله وروزنامه ازخانه روزنامه نگاران جوان .......

بعد از چندسال دیگه ارتباطم  با خانه قطع شد یعنی فکر کنم منحلش کردن البته هنوز گوشه کیفم  یه کارت عضویت  هست که عکس کوچیکی از دختری با چهره ای خیلی ساده و مظلوم خودنمایی میکنه واون ،کارت عضویت خانه هستش؛ که هنوز دارمش ....گاهی که میخوام بیاد نوجوونی هام بیفتم اون عکس رو نگاه میکنم ......

واما حالا با وجود اومدن تلفن همراه ...پیامک ...اینترنت .. ایمیل ..شبکه های مجازی.....دیگه نامه نگاری خیلی کم شده ..گرجه خودم هروقت که بخوام برای دوستی وسیله ای ..چیزی پست کنم یه نامه هم می نویسم ...یادتون هست بالای خیلی از نامه مینوشتیم ...قلم دردست من رنگی ندارد ......دل من طاقت دوری ندارد ....

نامه ها با خوبی وچطوری ..ملالی نیست جز دوری شما ...ازراه دور می بسم روی ماهت را و........شروع میشد ...یادش بخیر ...نامه نوشتن ونامه خوندن برای خودش عالمی داره ...این روزها نامه نوشتنمون پیشرفته شده با ایمیل و نت همراه شده و جویای احوال شدنمون  هم با پیامک..واتساپ ..وایبر و... همراه شده ......

این چندوقته چند باری پستجی قدیمی رو دیدم پیر شده بود ردپای روزگار تو صورتش جا انداخته بود ..میدونید یهو دلم تنگ شد واسه همه اون روزها ..واسه روزهایی که ذوق نوشتن نامه داشتم ..واسه روزهایی که منتظر نامه بودم واسه نامه نگاری هایی که با قرائتی ..نسرین ثامنی ...و...داشتم ...(جوونی یادت بخیرررر)

حالا امروز روز با اینهمه پیشرفت و تکنولوژی مدرن ، ولی نه حس داریم ونه شوق...ایمیل هامون هم پرشده از موضوعات متفرقه ...همه چیز هست ..بجز خودمون ...انگاری همه مون یادمون رفته از خودمون بنویسیم ...از اینکه چه لذتی داشت وقتی  اخر نامه می نوشتیم ..قربانت بروم .....می نوشتیم ای نامه که ازسوی من میروی پیشش ...از طرف من ببوس رویش .....

(کارخریدوکمک به کودکان نیازمند ومعلول برای شروع سال تحصیلی روشروع کردیم دوستانی که مایل به کمک نقدی یاغیرنقدی هستند بهم اطلاع بدن ویه تقاضادیگه دوستانی که خودشون لوازم التحریرمیگیرن گرون قیمت ومارک دارتهیه نکنند هرچه ساده تر بهترهست توروستایی که دورافتاده وبی امکانات هست دانش اموزدفترشیک ومارک داربدردش نمیخوره .. )

 

خداروشکر یادمون نره توهمه روزهامون خوشی وناخوشی همدیگه رو دعا کنیم وبرای هم ازته دل موج مثبت بفرستیم برای جسمی ..مالی ..روحی........ خدایا کمکمون کن که بتونیم ازته دل وبا نیت پاک ازت بخشش بخوایم برای همه وقت هایی که بودی وما ندیدیم ...ویا شاید نخواستیم بببنیمت....خدایا شکرت ....



http://mj5.persianfun.info/img/94/5/Naghl-Ghol32/599455_149.jpg

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۸
دریا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">