دریای کویر

سلام 43...فرشته هایی که دیده نمیشن ...

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۸ ب.ظ

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام ......

زیور یکریز داره بلند بلند فحش میده ...رفتم کنارش ...گفتم ساکت ..بسه فحش نده زشته ...شروع کرد به دشنام دادن  من ......چن تا زن وبچه ای که اطرافمون بودن خندیدن ......

بلند گفتم زیور فحش نده ...بده ..زشته دختر فحش بده ....فحش نده تا بگم برات چی اوردم ...ساکت شد ولی هق هق اش بود رد اشکها تو صورتش بود وقطره های ریز عرق رو پیشونیش بود ......گفتم ..دخترخوب که فحش نمیده میگه نمیدونی خدا خوشش نمیاد ادما فحش بدن ....

با همون لحن گریه و خشم گفت : اینا مسخره ام کردند ..یکی ازبچه ها که نزدیکترمون بود سریع گفت فحش بدی خدا کورت میکنه ....اون یکی بچه گفت نه دروغ بگی خدا کور میکنه ....

گفتم شماها لطفا ساکت ..همش تقصیر شماست ..چرا اذیت زیور میکنید شما بچه های بدی هستید خدا بچه های فضول وبد رودوست نداره ...همون بچه اولی گفت : تقصیر خودشه چرا اومد پیش ما .....

زیور خواست طرفش بره گفتم زیور اصلا با اینا حرف نزن بچه های بدی هستند اذیتت میکنند بریم سرشیر هم صورتت رو بشور هم گپ بزنیم .....شیرابی چن قدم اون ورترازمابود .......رفتیم سرشیر ...صورتش روشست و دماغش رو گرفت با پر روسریش  صورتش رو خشک کرد ....

نشستیم رو شن های  کنارشیر اب ...گفتم : زیور جان توکه دخترخوبی هستی نباید فحش بدی ..گفت اونا اذیت کردن همین ربابه منو زد گفتم ...خب ربابه هم اشتباه کرد ...یادت رفته اون دفعه که دیدمت گفتی  دوس داری همش کارخوب خوب کنی تا بشی فرشته ..خدا تورو ببره بهشت .......

خندید ..چشاش برق زد .....گفت : خدا همه چیز رو میبینه ؟..گفتم اره ..خدا هرکاری که ما بکنیم می بینه ..گفت  اگه تو دلم به  ربابه فحش بدم میدونه ؟ گفتم اره عزیزم خدا ازدل ادما خبرداره ..خدا همیشه همراهه ادماست ...

گفت : خدا اگه همه رو میبینه پس چطوروقتی که ربابه منو زد ربابه رو دعوا نکرد ؟...گفتم  ما که خدا رو نمی بینیم خدا هستش که ما رومیبینه خدا همه مارو بوجود اورده و مواظب همه ماهست ...یه وقتی میشه که  ربابه هم بخاطر کتکی که به تو زد تنبیه میشه ......

گفت : همه ی  همه ی  همه ی ...  مردها ..زنها ..پیرزن ها ..پیرمردها ..نی نی ها ...بچه ها ..همه ی ادمهای دنیا رو خدا درست کرده ؟

گفتم اره خدا هرچی که تو دنیا هست خدا درست کرده ..خدا به ما اینهمه چیز زیاد داده ...اب برا خوردن ....   درختها..گنجشکها ..هرچیزی که میبینی خدا درست کرده .....و به ما داده که ازشون استفاده کنیم .....

من حرف میزدم و دستان لاغر وسبزه زیور تو دستهای من محو بودن ...ونگاهش خیره به چهره من من بود انگاری که داره تو ذهن خودش  خدا رو تجسم میکنه ....

توچشمام نگاه کرد وگفت : خدا همه چیز رو درست کرده ..برای چی منو دیوونه درست کرد ؟ ربابه دیوونه نشد ؟......دماغم تیر کشید ....اشک اومد توچشمام ......موندم چی بگم ....(اینجور وقتا ازاحساسی بودن خودم بدم میاد ..سعی میکنم اشکم درنیاد ولی بعضی حرفا ساده ان ....خیلی ساده ولی درد دارند )....

سعی میکنم بغضم رو قورت بدم ومیگم : خدا برا هرادمی که درست میکنه یه فکری داره ...بعضی از ادمها رو که مثل تو درست میکنه ...برای اینه که ما  یادمون نره فرشته های خدا چه شکلی هستند ....تو وقتی بری پیش خدا فرشته  میشی ....هم اینجا فرشته هستی هم وقتی میری پیش خدا ....

گفت ربابه هم فرشته نمیشه ؟ گفتم ربابه نه ..بشرطی میشه که همش کارخوب بکنه ...ولی تو  همیشه ی همیشه ... فرشته ای ......گفت : اسمم هم فرشته میشه ؟...گفتم اره اسمت هم فرشته میشه ......

زیور معصومانه خندید ...خنده که نه قهقهه زد ومن توچشمای این دخترک ۱۴ساله عقب مونده نگاه  معصوم یه فرشته خدا رو دیدم .......

(کارخریدوکمک به کودکان نیازمند ومعلول برای شروع سال تحصیلی روشروع کردیم دوستانی که مایل به کمک نقدی یاغیرنقدی هستند بهم اطلاع بدن ویه تقاضادیگه دوستانی که خودشون لوازم التحریرمیگیرن گرون قیمت ومارک دارتهیه نکنند هرچه ساده تر بهترهست توروستایی که دورافتاده وبی امکانات هست دانش اموزدفترشیک ومارک داربدردش نمیخوره .. )

 

خداروشکر یادمون نره توهمه روزهامون خوشی وناخوشی همدیگه رو دعا کنیم وبرای هم ازته دل موج مثبت بفرستیم برای جسمی ..مالی ..روحی........ خدایا کمکمون کن که بتونیم ازته دل وبا نیت پاک ازت بخشش بخوایم برای همه وقت هایی که بودی وما ندیدیم ...ویا شاید نخواستیم بببنیمت....خدایا شکرت ....



http://mj5.persianfun.info/img/94/5/Naghl-Ghol32/599455_149.jpg

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۸
دریا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">