دریای کویر

سلام40...ارزوهاوعینک دودی...

چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸ ب.ظ

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام ......

ما ادمها هرکدوممون کلی خیال ورویا وارزو داریم ...ارزوهای هرکدوم ازماها متفاوت هست ...اما میدونید برخی ازادمها ارزوشون شبیه همه ...الان البته بازم ارزوی خیلی ازادمها ازقشرهای مختلف بازم شبیه هم شده ..اونم داشتن رفاه مادی هست ...

امروزبا چن تا معلول جسمی حرکتی ..کسایی که اندام بدنشون دست ..پا ..چشم و..مشکل داره ..حرف میزدم ..یکیشون گفت من همیشه ارزو دارم یه زمانی برسه وقتی میرم دریخچالمون روبازمیکنم .ببینم تویخچالمون چن نوع غذا هست میوه هست شیرینی هست ....نوشابه هست ...همه خندیدیم ولی واقعیتش روبخواید این ارزوی خیلی از بچه های خونواده های کم درامد جامعه ماست ......

یکی دیگه گفت من ارزو دارم خیلی پولداربشم ..اینقدر پولداربشم که کسی لنگ زدن منو نبینه ...برم خارج خودم رودرست کنم دکتربرم مثل ادمهای سالم راه برم ... دختری دیگه ارزو داشت که ماشین داشته باشه وبا ماشینش بره امام رضا ......

حالا بین اینها یه دخترهست که الان دانشجو شده اونم ازناحیه پا معلول هست قدیما یادمه همیشه بهم میگفت دلم میخواد عینک دودی بزنم ..موهام روبریزم روپیشونیم ...ارایش کنم رژلب قرمزبزنم ..مثل توماه پاره .......

براش عینک دودی گرفته بودم با یه سری لوازم ارایش دخترانه ....بعنوان هدیه تولدبهش داده بودم امروزازش پرسیدم تو به ارزوت رسیدی تونستی عینک دودی بزنی وارایش کنی ؟ ...خندیدوگفت نه ...گفتم چرا ؟...گفت اخه ادم معلول یه جوری هست که عینک دودی بزنه وارایش کنه ..اون کارا مال پولدارهاست الان میدونم که ارزوی مسخره ای داشتم ...

گفتم عینک افتابی زدن که بد نیست ارایش هم تا حدی که ازعرف خارج نشه چیزبدی نیس ..گفت ارایش با چادر جور درنمیاد بعد من معلول هستم بدتریه جوری نگاهم میکنند روم نمیشه ...

گفتم دلیلی نداره که خجالت بکشی ...منم چادرمیپوشم ولی ارایش میکنم درسته ارایش زیاد خوب نیست وحداقل یه کرم ساده و رژلب کمرنگ به جایی برنمیخوره ...وقتی که میخوای وارد جامعه بشی حالا فرقی نداره محیط دانشگاه باشه محل کارباشه یا حتی توبازار برا خرید کردن خوبه که ادم مرتب باشه حالا یه ارایش ملایم هیج اشکالی نداره .....حالا چه چادری باشی وچه نباشی ...

گفت نه بعدمیگن این چادری ها بدترن ...منم که معلولم بدترمسخره ام میکنن گفتم دلیلی برای مسخره کردن نیست چادریه حریم هست برای پوشش ..برخی ها میپسندن برخی ها نمیپسندن ..دلیلی برمسخره کردن نیس ..خوب وبد همه جا هست چه بین چادری ها چه بین بی چادری ها .... مهم اینه که خودت بدونی چطور کارها واعمالت خودت رونشون میدی ...

گفت ولی میدونی عینک دودی که زدم دفعه اول ..حس کردم مثل دخترپولدارهاشدم ...اصلا عینک دودی زدن کلاس میاره ..گفتم موهات رو هم ریختی بیرون ...گفت نــــــــــــــــه بخودا .....روم نمیشه ..اصلا بدون چادر روم نمیشه برم بیرون ..تازه من که لنگ میزنم وقتی چادرنمیپوشم خیلی زشت میشم ..کمرم خم میشه پشتم خیلی بدمیشه .......

گفتم خب حالا پس تکلیف ارزوت چی میشه ؟ گفت منکه گفتم ارزوم مسخره بود ومیدونی من فکرمیکردم هرکسی عینک دودی میزنه ارایش میکنه پولدارهست ولی اینجوری نیست ...بعضی ها میخوان با اینجوری کردن خودشون کاری کنن که ما فکرکنیم اوناپولدارن ......ماهم که دیوونه ایم فکرمیکنیم اونا خیلی پولدارن ولی نیستن .و............

خداروشکر یادمون نره توهمه روزهامون خوشی وناخوشی همدیگه رو دعا کنیم وبرای هم ازته دل موج مثبت بفرستیم برای جسمی ..مالی ..روحی........ خدایا کمکمون کن که بتونیم ازته دل وبا نیت پاک ازت بخشش بخوایم برای همه وقت هایی که بودی وما ندیدیم ...ویا شاید نخواستیم بببنیمت....خدایا شکرت ....



http://mj5.persianfun.info/img/94/5/Naghl-Ghol32/595098_943.jpg

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۱
دریا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">