دریای کویر

سلام 38...این روزهایی که میگذرد...

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰ ب.ظ

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام ......

تواین هفته سرمون خلوت بود خبر خاصی نیست وبازارماهم کند وسردهست تقریبا...دیگه میره تا مهر ...حالا تواین هفته که هفته دولت هست وروزکارمندهم تواین هفته بود یه خبیثی کردیم که .......هههههههه ......

کارمند یکی ازادارات اصلی ومهم درشهرستان چن وقتی بودکه هی برامون توهرمسئله ای قمپز درمیکرد وکلی تیکه بارمون میکرد بلطبع ماهم با خنده وشوخی رد میکردیم ...تا اینکه استارت اولی روهمکاری زد وبه اون کارمندگفت که تویه سایتی ثبت نامش کرده ..چون همه مشخصات ومدارک اون اقا رو داره تونسته توسایتی ثبت نامش کنه ......

منم گفتم که اون سایتی هست که تسهیلات میده برای کارمندان ....اونم به تعداد معدودی ازکارمندان ...هرچی که اصرارکرد ادرس سایت روبدیم قبول نکردیم وگفتیم چی میخوای خودت بری ثبت نام کنی چی میشه حالا 2-3تومن پول ثبت نام به ما بدی ......بعدشم میری به بقیه میگی بدترنون ما رواجرمیکنی .......

وازطرفی به دوتا همکاردیگه اون اقا هم گفتیم مدارکشون روبیاره که حتی به یکی که غصه میخوردکارت ملیش نیست ورفت بعدازمدتی با کپی شناسنامه اش اومد وگفتم برو ثبت نامت میکنم خبرت میکنم بیای برگه های ثبت نامی ات روببری ...

حالا به اون کارمند اولی ودومی که پیگیر ثبت نامشون بودن گفتیم ..ثبت نام شدی تا اول مهر اعزام میشی ...اونا به کجا ؟ ما ثبت نامت کردیم جزو گروه داعش ....داعش سایت زده نیرو میگیره ...ماهم تورو ثبت نام  کردیم جزو داعش ....حالا درنظر بگیرید خنده ماها ...چهره کبود شده وجاخورده اونا رو .........

البته یه چیزی رو بگم این سه نفر کارمندکه گفتم اشناهستن وخودمونی ....خو چیه هفته دولته خواستیم  تسهیلات بدیم به کارمندان زحمتکش خووووووووو.......هههههههه

*دختره تازه دیپلم گرفته رفته جایی دیگه ثبت نام دانشگاه ازادکرده بدون کنکور ..بعداون کافی نت اشتباهی اسم پدراین روبجای مثلا رضا زده بود شهقلی ...اومد دفتربهم گفت میشه کاریش کرد ؟ گفتم والا دانشگاه ازاد ثبت نامش ویرایش نداره همون موقع که میری دانشگاه وقت ثبت نام وقتی مدارک رومیدی برات درست میکنن .....

گیرداده بود دوباره ثبت نامم کن این خرابه ..گفتم درسته که اسم پدرت رواشتباه زده ولی اشکال نداره چیز مهمی نیست چون وقت ثبت نام خود دانشگاه مدارکت روببری درست مینویسن این ثبت نام هم بیشتر فورمالیته هست بدون کنکورهست ..حالا هرچی من توضیح میدادم ایشون اصرارمیکرد بهش گفتم ...حالا شاید یه خواستگار  دکتر پولدار خوشتیپ برات اومد اسمش بود شهقلی ...اونوقت چی ...

دوستش خندید گفتم اسم بدی هم نیست صداش میکنی شهقلی جووونم ...همه مون زدیم زیرخنده ..دخترک گفت نه اون دیگه دکترنیست ..اگه دکتر پولدارباشه اول باید اسمش رو درست کنه ..اصلن من نمیگیرمش تا اسمش رو درست نکنه ...یکی دیگه که تودفترشاهدحرفای ما بود گفت نه تروخدا بگیرش ...اینم گفت نه تا اسمش روعوض نکنه نمیگیرمش...چنان تو جو خواستگار دکتر فرضی رفته بود که نگو...حالا نمیدوستم چطوری بهش بگم بابا من گفتم فرض کن نگفتم که واقعیته .......

*رضا عقب مونده ای هست که 30وخرده ای سنش میشه میاد دم دفتر وامیسه تا پولی بگیره ..ظهری اخروقت اومد صب یه مشتری یه سکه 500تومنی داد...بعدوقتی که رضا اومداین سکه رودادم بهش نگاهی کرد به سکه وگفت ..همین ..گفتم این 500تومنه .. نگاهی عمیق بهم کرد وگفت حالا من دیوونه ام  ولی اونقد دیوونه نیستم که ندونم این 50تومنیه ..حالا پول نداری اشکال نداره ..ولی یادت باشه مو خر نیستم.....

این رضا چن روزپیش هم اومد اون روزهم بهش 500تومن دادم گفت یه هزاری بده گفتم قبل ازتو خلیل اومد یه هزاری به اون دادم تازه کمال هم اومدکه به اونم 500تومنی دادم دیگه خب همه پولام رفت ..گفت دفعه اخرت باشه به خلیل 1000تومن میدی  کوفتش بشه باید به من بدی یادت نره ..فهمیدی .......

*یکی ازدوستان اومده بودتودفترداشتیم حرف میزدیم یه دوتا پیرزن هم بودند بعد این بنده خدا گفت دل پیچه دارم شدید رفتم قرص گرفتم همینجورکه داشت توضیح میداد یه پیرزن گفت ننه قرص نخور میش وبزهای ما هروخت دلشون دردمیکنه نوشابه سیاه میدیم میخورن یک یکه...هههههههههه

یادمون نره توهمه روزهامون خوشی وناخوشی همدیگه رو دعا کنیم وبرای هم ازته دل موج مثبت بفرستیم برای جسمی ..مالی ..روحی........ خدایاشکرت ...خداجونم برای اول همه خوبی هات ممنونم وشکرت...خدایا کمکم کن که بتونم ازته دلم وبا نبت پاک ازت بخشش بخوام برای همه وقت هایی که بودی ومن ندیدمت ...ویا شاید نخواستم ببینمت....خدایا شکرت ....



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۷
دریا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">