دریای کویر

سلام30..وقتی خسته ایم بی رنگیم ..

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۸ ب.ظ

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام ......

داستانی کوتاه ازنوشته های خودم ...

ازوقتی اومدم  نه ازخونه بیرون رفتم ونه ازاتاقم بیرون میام موهام هنوز درنیومدن به ایینه که نگاه میکنم با دیدن کله تیغ زده ام که پر جای بخیه هست حالم از کله داغونم بهم میخوره ........

طبق معمول تو تنهایی خودم نشستم سعی میکنم بخوابم کاری که مجبور به انجام دادنش هستم ولی خوابم نمیاد ..چشمام رو میبندم ...تورو تصور میکنم که کنارم هستی نا خوادگاه لبخندی بر لبم میشینه .....

بوسه هات رو بیاد میارم ...و گرمی بوسه ات رو حس میکنم چقدر واقعی...چشام رو وا میکنم تو روبرمی وزل زدی به صورتم ....بادیدنت اشکام جاری میشن ...

سرم رو به سینه ات می فشاری ونجوا کنان میگی : ماجرای خانوم من چیه ؟ توخواب میخندن و تو بیداری اشک میریزن ؟ با هق هق از کله پراز جای تیغ جراحان و کچل خودم میگم ...

کلاهت رو درمیاری ..موهای توهم هنوز در نیومده ان ..میگی بیا بشماریم کله تو بیشتر زخم زیلی شده یا کله من ....بعد سرت رو پایین میاری و برای رد هر شکستگی روی کله ات ماجرایی رو تعریف میکنی ..

جای تمام زخمهای روی سرم را می بوسی و من خوب میشم .....

* خیلی خسته ام ...ازحرف زدن خسته شدم این روزها ...ازتوضیح دادن وگفتن درباره استخدامی ها و......یه ترس غریب به تنم نشسته وقتی که به مردن بفکرمیکنم این روزها روزگارم رنگ ندارد نه سپیدنه سیاه نه رنگی .......همه خستگی است ....

خداروشکر یادمون نره توهمه روزهامون خوشی وناخوشی همدیگه رو دعا کنیم وبرای هم ازته دل موج مثبت بفرستیم برای جسمی ..مالی ..روحی........ خدایا کمکمون کن که بتونیم ازته دل وبا نیت پاک ازت بخشش بخوایم برای همه وقت هایی که بودی وما ندیدیم ...ویا شاید نخواستیم بببنیمت....خدایا شکرت ....


http://mj5.persianfun.info/img/94/5/Naghl-Ghol32/595097_520.jpg


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۸
دریا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">