دریای کویر

سلام16...سعی میکنم دیگه ناراحت نشم وقتی ...

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۱ ق.ظ

سلام

اول بسم الله بذارین یه واقعیتی رو بگم ....قدیم ترها که هنوز وارد بطن اصلی جامعه نشده بودم ..بقول قدیمهای ادا اطوارم زیاد بود ...نه فکر کنید اهل کلاس گذاشتن و ریز دیدن بقیه بودم نه به اون صورت ..ولی واسه خودم تفکراتی داشتم که هر کسی رو تحویل نمی گرفتم با هرکسی دمخور نمیشدم هرچیزی رو تحمل نمیکردم ....تو ذهنم جامعه مون رو مدینه فاضله  وآریایی تصور میکردم ..

ولی یه مدت که گذشت و تو جامعه حل شدم ..اونم با انواع واقسام ادمهاش .....فهمیدم نمیشه تو این جامعه زندگی کنی و خودت رو بخوای جور دیگه نشون بدی پس سعی کردم خودم باشم وتحمل کنم حتی خیلی از چیزهایی که خوشم نمیاد رو تحمل کنم و خوب ببینم ...

حالا که چند سالیه از قاطی شدنم با همه نوع ادمی میگذره یاد گرفتم از خیلی چیزا بدم نیاد....... یادگرفتم  و سعی کردم و میکنم که بدم نیاد ....

وقتی پیرزن کنار دستم میشنه و بوی پهن گاو گوسفند میده صورتم رو برنگردونم و دماغم رو نگیرم ..چرا که شاید این پیرزنم شب تو اغل کنار گوساله وگاوش خوابیده تا مبادا جوونکی از روی فشار جن سی بیاد به گوساله اش تجاوز کنه و گوساله اش حروم بشه .......

وقتی پیرمردی با دستای سیاه و پراز پینه اش و البته کبره بسته اش  میوه ای رو تعارفم میکنه دستش رو رد نکنم ..چرا که میدونم پیرمرد واسه اینکه خرج 7سر عائله اش رو بده روز شبش رو تو باغ می گذرونه .......وقتی که جوون 20ساله یا مرد 30ساله داره باهام حرف میزنه هی دستش رو لای روناش میبره  و خودش رو میخاره بدم  نیاد و تو دلم فحشش ندم ...چون میدونم یادنگرفته که اینکار زشته ....

وقتی که پسر بچه 9ساله گوز میده و مادرش بوسش میکنه وپسرک وقیح تراز قبل کارش رو تکرار میکنه بدم نیاد چون هنوز تو این جامعه فرهنگ مرد پروری هستش .....وقتی مرد مسنی با گفتن ضعیفه کارش رو ازم میپرسه ناراحت نشم چرا که هنوز تو این جامعه زن مغضوبه ......

وقتی که  میخندم ...عمه بلقیس هایی سر میرسند و به باد نصیحتم میگیرند و بی حیا خطابم می کنند که چرا کمی  بلند خندیدم ناراحت نشم چرا که هنوز تواین جامعه دختر توسری خوره .... وقتی می بینم  مادری بزرگ شدن دخترش رو نشونه شوهر دادنش میدونه نه بزرگ شدن ودرک خواسته هاش ..ناراحت نشم ..چرا که هنوز شناختن و احترام گذاشتن به دختر لوس بازیه ...

وقتی تحصیل کرده این مملکت شعور حرف زدن رو بلد نیست دو کلمه حرف میگه 4تاش خودنمایی و توهینه ...ناراحت نشم چرا که  خیلی از دانشگاهها مدرک میدن نه درک ......وقتی دروغ می شنوم  ..تهمت می شنوم ..ریا می بینم ..وخودنمایی ..چرا ناراحت باشم ..وقتی که  خیلی از ادما این مملکت کارشون اینه ..........

وقتی که زن متاهلی رو می بینم  که واسه 40-50تومن خودفروشی می کنه ... ته دلم نترسه ..نگران نشم چرا که ..هنوز تو این جامعه خیلی از زنها نمی دونند کار کردن چیه ...وقتی که مرد متاهل  برای ارضای شه.وت  هرروز دنبال یکی غیر از همسرشه نگران نشم چونگه هنوز تو این جامعه خیلی از زوج ها نمی دونند زناشویی یعنی چه ........

وقتی دخترهایی رو میبینم که خودشون رو با نشون دادن اندام  و سر و تنشون؛  نشون میدن ...ناراحت نشم ..چون توجامعه ای هستم که  دختر رو  دارن با زیبایی جسم میسنجند نه درون .....

میخوام ناراحت نشم .........میخوام  بدم نیاد ...فقط یه چیزی هست اونم اینکه خسته تر میشم و روحم پیرتر میشه  از این  ناراحت نشدن ها ..........

میخواستم درباره افطاری معلولین بنویسم راستش خیلی خسته ام سرفرصت مینویسم وتوضیحاتش روبه دوستانی که منتظرن میدم ...بازم ممنونم ازهمگی که هستیددرکنارم ...(رمضون رفت هاااااااااا..بهمین سادگی داره تموم میشه یه حس تلخی داره این رفتن ها ....)

خدایاشکرت ...خداجونم ازت ممنونم برای همه خوبی هات ....خدایا کمکم کن که بتونم ازته دلم وبا نیت  پاک ازت بخشش بخوام برای همه وقت هایی که بودی ومن ندیدمت ...ویا شاید نخواستم ببینمت.......خدایا شکرت ....



http://mj10.persianfun.info/img/92/10/Ax-Neveshteh-Mafhoumi1/27.jpg

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۳
دریا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">