دریای کویر

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام ...

گاهی یه نگاه به خودم که میکنم میگم دخترتو کجای دنیا وایستادی ؟...چیکاره هستی تواین دنیا ؟بااینهمه تضاد دراین جامعه چطور هنوز مخ ات نترکیده ....

گاهی وقتا وقتی ساده ترین رفتارهای اجتماعی رو از یه فرد تحصیلکرده که بلد نیست انجام بده میبینم میگم این کجاست ومن کجا ؟

گاهی وقتا وقتی بعضی ازدخترها رو پراز لوندی و طنازی میبینم بخودم میگم  ظرافت توکجارفته ؟

گاهی وقتا وقتی زندگی معمولی خیلی ازادمها رومیبینم مخصوصا دخترها رو ..میگم شما باخودتون چند چندهستید  ؟که همیشه باهم رقابت میکنید .....

گاهی وقتا که دست یه دختر کم سن وسال ترازخودم یه بچه میبینم بخودم میگم یعنی توهم شهامت داشتی مثل این مادربشی ؟

گاهی وقتا که حرفای ساده ای رو میشنوم که خیلی ها تو هضمشون عاجزن بخودم میگم : چرا من سخت ترهاش رو قورت میدم واینا تو ساده هاشون موندن .......

گاهی وقتا که ظرافت و ناز دخترهای دهه8۰دی ها رو میبینم میگم دنیای ما کجاست ودنیای ایناکجا؟

گاهی وقتا .....گاهی وقتا ...گاهی وقتا......گاهی وقتا تو هضم کردن واقعیت هایی که میبینم هم می مونم ..دیشب یکی بهم گفت :چرا من یکی مثل تورو پیدا نمیکنم ؟

گفتم : مثل من ؟!.........شاید برا اینکه خدا خودش فقط منو فرستاد بیرون ازکارخونه اش ...ودیگه مدلی مثل من نساخت .....شایدچون پشیمون شده بودازساختن.....

یه روزایی هست که دلم میخواد کاش بزرگ نشده بودم و درهیبت یه دخترک ۱۲ساله باقی میموندنم برای همه لحظات عمرم .....

این روزها دوستات زیادی طلب دعادارند میدونم ومیدونیدکه همه ماها گره هایی درزندگی هامون داریم وشایدهمه بنوعی معجزه نیاز داریم شایددعاکردن وموج مثبت فرستادن برای دوستان دیده وندیده ارامش برای خودمون باشه وگره گشای گره های زندگی دیگری ....

دیروزبا چنددفترمعلول حرف زدم گریه کردند گریه کردم درسته که ازبس این دردها روشنیدم  بنوعی سنگ مبدل شدم ولی گاهی دردهای بیصدایی هستند که ازدرون ذهن ادم رو عین موریانه میجوند...

درگوشی1: دخترمعلول باگریه تعریف کردکه بهش پیشنهادشده درازای 500هزارتومن صیغه یماهه بشه ...یکی دیگه میون گریه خندیدوگفت نرخ توبالاترازمنه به من گفتن 300تومن...منم میون بغضم گفتم کووووفتتت ...خندیدند..خنده ای که خیلی تلخ بود خیلی ...

درگوشی2: متاسفانه هنوز نتونستیم برای صبحانه مدارس کاری کنیم ..نیازمندکمک همه تون هستیم ...برنامه صبحانه دانش اموزان  استثنایی ومحروم  طبق روال  هرسال (برای هفتمین  سال پیاپی )  روداریم اگرزنده باشم و توفیقش روداشته باشم ...دوستانی که میخوان کمک کنند باهام  ازطریق واتساپ.تلگرام .ووبلاگ تماس بگیرید  فقط یادتون نره بعدازواریز پیغام ..اس ..یاتلفن نزنیدمبلغ روبگید..فرقی نداره هزارتومان یاصدمیلیون ...مهم نیت دوستان هست

درگوشی3: درگوشی 3: کانال وبلاگ تقریبا هرشب بایکی دومطلب بروزمیشه کانال روازدست ندید واینکه لطفا دوستان مطلبی روجایی کپی میکنید با منبع ولینک کانال باشه ... (  telegram.me/qapdarya)

 خدایاببخش برای همه لحظه هایی که ندیدمت یانخواستم ببینمت..وبازدرهمه لحظه هایمان باش...وشکرازبودن همیشگیت....


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۵
دریا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">