دریای کویر

سلام 133..سفروپول باشه قسمت هم هست ...

چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۹ ق.ظ

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام ......

همه ما ادمها هروزسفرمیکنیم ...سفرازدرون خودمون تا سفربه مرزهایی خارج از وجودمون ....سفربرای هرکدوم ماها یه طعم ومزه داره ...وسفریه فکرروداره یعنی رفتن ....مسافرت وسفررفتن خوبه ..وقتی بادوستان وخونواده باشی با کسایی که دوسشون داری بیشتربهت خوش میگذره ..بچه که بودم تا تقریبا دوره راهنمایی دوران ابتدایی ام هرسال بعدازتموم شدن مدرسه ..وقت تابستون که میشد ..

یه چن روزباربندلیمون رومیریختم توماشین ومیزدیم به جاده ....شهرهای مختلفی رو رفتیم اونوقتا طعم سفر یه مزه خاصی داشت ..انگارنه انگارمسافرت هستیم انگاری که همه تواتاف دورهم هستیم ..لذت هایی داشت که دیگه پیدا نمیشه .......

این روزا سفرکردن سخت شده ....ادما به نوع های مختلفی سفرمیکنن ..منم یکی ازاین ادما تواین چن سال زندگیم ازوقتی که مثلا بزرگ شدم وقدکشیدم ...سفرهام یاکاری بودن یا بخاطرزیارت وبیماری...

حالا بعدازچندوقت فردا میخوام یه سفررو شروع کنم یه سفر که بنوعی برام شگفتی بهمراه داره یه سفرکه درعین سادگی کمی گیج اورهست ...من دارم میرم مسافرت یه مسافرت با 5نسل متفاوت ....

میدونم عجیبه ..جمع شدن یه گروه که ازنسل های متفاوتی باشند از دهه 40تا دهه 80..هرکدوم  با یه تفکرمتفاوت ویه حس حال مختلف ...ولی میدونم سفرخوبی میشه چراکه سفر برای همه ادمها اشتیاق بهمراه داره  بقول قدیمی ها هرکسی بنوع خودش استخون میترکونه ...

حالا فردا میخوام سفرم رو شروع کنم  وشروع سفر باخارج شده ازمرزهای شهرم اغاز میشه ومن میخوام ببینم ولذت ببرم ازاین سفر..مثل همه اون روزهای دوران کودکی که سفر برام تو تابستون یه جاذبه خاص داشت ..یه چیزی رواعتراف کنم  تقریبا 17سالی هست که من تابستون ها مسافرت نرفتم درحقیقت بعداز17سال میخوام وسط تابستون وهوای گرم برم مسافرت ..

خودمم باورم نمیشه اخه من عاشق سفرتو زمستونم ...نمیخواستم به زمستون خیانت کنم ولی بقولی پیش اومدبلکه یه نوع رهایی باشه ازتکرار روزهایی که باهاشون سرمیکردم ...

حالا میخوام برم سفروبا یه حس جدید ویه نگاه متفاوت برگردم با انرژی متفاوت .....پیرزنه بهم گفت اخرهفته بیام گفتم نیستم ولی همکارم هست گفت کجا میخوای بری گفتم مسافرت و....خندیدگفت بسلامتی ...گفتم خدا قسمت شما هم کنه برید مسافرت ..پیرزن باخنده گفت ننه پول نیست قسمت وقتی هست که پول باشه ...همینجوری که نمیاد ...

واقعنی هم راست میگفت قسمت وقتی هست که پول باشه حالافرقی نداره برا مسافرت باشه یاچیز دیگه ولی تواین دوره وزمونه قسمت ها باپول میان ...

میدونم چندوقته که دیگه زود نمینویسم؛ گله هاتون رو میخونم غرهاتون رومیشنوم ولی چیزی ندارم بگم جز اینکه گاهی ادم باید حالش خوب باشه وحسش خوب باشه که بتونه خوب پیش بره ..وقتی که حالمون خوب نیست نوشتن نمیاد دست من نیست گاهی هم که حالمون خوبه اینقدر کاروخستگی ها هست که تنبلی نمیذاره  بنویسم ...

درگوشی1:الان اون شعرکه میگه ان سفرکرده که صدقافله دل همره اوست خدایا بسلامت دارش ..ازکی شامل من میشه؟ ازفردا صب که رفتم یا ازهمین الان ؟...هههههه خودشیفته هم خودتونید ......

درگوشی2: درطول سفرکانال وبلاگ روبه امیدخدا  بروز رسانی میکنم ومیگم کجاها میخوام برم ...واز طرف همتون سعی میکنم خوش بگذرونم ..فقط همین .........

درگوشی3: درگوشی 3: کانال وبلاگ تقریبا هرشب بایکی دومطلب بروزمیشه کانال روازدست ندید واینکه لطفا دوستان مطلبی روجایی کپی میکنید با منبع ولینک کانال باشه ... (  telegram.me/qapdarya)

 خدایاببخش برای همه لحظه هایی که ندیدمت یانخواستم ببینمت..وبازدرهمه لحظه هایمان باش...وشکرازبودن همیشگیت....

http://mj6.persianfun.info/img/93/6/Naghl-Ghol14/351576_521.jpg


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۳۰
دریا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">