دریای کویر

سلام132..نیمی ازوصیت نامه ام...

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۰ ق.ظ

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام ......

امشب یه پست رو تکرار میکنم  که دوستان درباره مقوله ای بنام وصیت نامه حرف بزنیم ... ..اونچه که درزیر میخونید وصیت نامه منه ...درسته که شوخی و طنز نوشته شده ولی بند تبصره اون درسته ودرحقیقت نیمی از وصیت نامه ام هست ......حالا امشب که بحثمون درباره وصیت نامه هست  یه مقدار تغییرات رو دادم و تکلیف ارثیه رو مشخص کردم ........

یادمه چندسال پیش که بابا رفت حج ... بهش گفتم میخوام یه کفن خوووووب برام بیاری ..بابا که اومد اتفاقا بین سوغاتی هایی که اورده بود من فقط همون کفنم رو برداشتم ...ببینید من چقدر مخ ام کار میکرد الان اینقدر گرون شده که نگو  تازه کفن من هم با تمام تجهیزاته .کامل کامله (تجهیزات منظور عطر ..تربت کافور وهست) فقط همون امضای ۴۰تا مسلمون رو کم داره ...  صف نبندین که عمرا بدم امضا کنید ......

حالا منم وصیتنامه ام رو هم نوشتم که هرچندوقت یکبار ابدیتش میکنم ...  ..بندهای وصیت نامه بنده

۱- کسی لباس مشکی نپوشه .....  اونایی هم که همیشه تریپ مشکی میزنند یا باید عوض کنن یا اصلا نیان تو مراسم

۲- نهار زرشک پلو با مرغ ......سالاد ..دونوع ..فصل واندونزی ...سبزی خوردن ..ماست موسیر ..نوشابه سه رنگ ....

۳- حلوا پختن ممنوع ...خرما دادن ممنوع ......بجای اونها از شیرینی تر ..پذیرایی بشه از مهمونا ..دوستای ویژه ام هم نون خامه ای بهشون بدین .......

۴- گروه ارکستر خوبی رو دعوت کنید که حداقلش دوتا اهنگ بندری رو بلد باشه خوب اجرا کنه ..

۵- رقص همه جوره ازاد باشه ...از بابا کرم گرفته تا تکنو و.........

و روزی اهل خونه یه جلسه اضطراری تشکیل دادند که چقدر میخوای بهت بدیم که نمیری ....با این گرونی مرغ ..برنج ..روغن ..تازه شیرینی و.......منم حرفم یکی بود عمرااااااااااااااا اگه میخواید روحم هرشب بخوابتون نیاد واذیتون نکنه باید تمام بندهاش رو اجرا کنید ....... .

دیگه به التماس افتادن که لطفا بیا ونمیر....خرجش خیلی بالاست.....حالا با لباس ورقص میشه کنار اومد کنسرت روهم میشه کاریش کرد ولی غذاهاااااجایگزین براشون پیدا کن......

ازشما که نمیشه پنهان کرد تو این چند وقته دنبال جایگزینی برای این دو بند هستم ولی چیزی به ذهنم نمیرسه .......  و.بنا بر گفته دوستان تو سری قبل  تصمیم براین گرفتم که فرهنگ سازی کنم ..اقایون خانوما نهار تعطیل .. ..فقط برای اونایی  که ازمسافت دور میان  غریبن یه ابگوشت با نون محلی خودمون ... ..بجاش کتاب میدیم بین مردم که فرهنگ مطالعه رو بالا ببریم .... که خدا خیرش بده که مرد تا من کتاب مورد علاقه ام رو گیر بیارم نثارروحم کنن ......

واما در مورد ارثیه مانده از متوفی ... ..یکدانه تبلت هست  که هنوزم  رو بورس هست و کلی به به داره اونم بشرط گذاشتن کامنت در ۱۴۰۰تا وبلاگ متفاوت  توسط سپیده بهش میرسه ....باید ۱۴۰۰تا کامنت رو بذاره وگرنه تبلت بی تبلت ......  ..هیئت نظارت کامنت گذاشتن سپیده جان هم  تشکیل شده از خاتونی عزیز...یلدای عزیز...و مارکوجانمان هستند ...وای بحالتون دلتون بسوزه و رضایت بدید بی کامنت تبلت رو به ایشون بدن ..هرشب به خواب شما سه تا میام  ومیترسونمتون

سرقفلی گپ دل میشه مال کنکوری ویلدا ..مستاجرش میشه  منشور ..کرایه واینا دیگه خودشون توافق کنند سرقفلی اینجا مال مارکوجان ویلدا هست اجاره اش هم هرسال با یکی قرارداد ببندند ....

یه سری خرت وپرت تو صندقچه دارم که اونا رو یاس پنهونی بین بقیه رففا پخش کنم  نمیشه خب داد زد وگفت .......دفترم هم بعد پرداخت بدهی هاش ...میدم به همکارم که همیشه یادم روزنده نگه داره ...کتابهام رو باید چن تا قسمت کنم کتاب مولف های خارجی رو به مهسایی میدم ...کتاب فارسی هام رو به  دوستی که الان هرچی فکر میکنم نمیدونم اسمش رو چه جور بنویسم هههههههههه

دیگه همین، چیزی دیگه ای ندارم ......  بقول یه مثل ما جنوبی ها ننگی ام از دست تنگیمه ....  یعنی شرمندگی ام از نداشتنم هست .......

فقط موندم اون چن تا خواستگاری که تو اب نمک خوابوندم به کیا بفروشم ..این روباید فروخت نمیشه که بخشید خیلی پول توش هست ههههه  که البته قسمت اصلی و پرقیمت هم همین قسمته ....این رو دارم فکر میکنم ....که قیمت پایه رو ازچندبزنم ؟..خریدارها تو صف باشند که بهمین زودی فروش شروع میشه .....

مطلب بالا کاملا واقعی است ولطفا اگه چیزی به ذهنتون رسید اطلاع بدین که باری از دوشمان برداشته شود .........

درگوشی1:میگید چرا نمینویسی ..مثل قبل نیستی ..نمیخوام بهونه بیارم ولی الان کی مثل قبلش هست ؟همه مون توگرفتاری های متفاوت خودمون غرق شدیم ..خدابداد دل همه مون برسه ......

درگوشی2: خیلی ازدوستان التماس دعادارند همدیگه رودعاکنیم که خودمون بلکه به ارزوهامون برسیم مهربون باشیم بالبخند...

درگوشی3: درگوشی 3: کانال وبلاگ تقریبا هرشب بایکی دومطلب بروزمیشه کانال روازدست ندید واینکه لطفا دوستان مطلبی روجایی کپی میکنید با منبع ولینک کانال باشه ... (  telegram.me/qapdarya)

 خدایاببخش برای همه لحظه هایی که ندیدمت یانخواستم ببینمت..وبازدرهمه لحظه هایمان باش...وشکرازبودن همیشگیت....

...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۴
دریا

نظرات  (۱)

حالا چرا خرما رو حذف کردی؟ شاید یکی به خامه حساسیت داشته باشه نتونه شیرینی تر و نون خامه ای بخوره خو! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">