دریای کویر

سلام 123..زخمهایی خاموش دروجودهمه مان هست ...

يكشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۴ ق.ظ

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام ......

یه چیزهایی هست که نمیشه گفت ...نمیشه حرفش رو زد حتی کهنه هم نمیشه ...حتی فراموش هم نمیشه یه زخم  که میمونه رو دل ادم ..همیشه هم تازه است ..هیج مرهمی روش سازگارنیست ...این روزا این زخم رو بیشتر میبینم ....نپرسید چیه ..بعضی زخم ها مال خود ادمه ..هیجکس نباید بفهمه ...بخودم که نگاه  میکنم میبینم چقد قوی هستم ..که دارم واسه خودم نقش بازی میکنم لبخندمیزنم  وازاین درد گله نمیکنم ....

میدونم همه ماها یه زخم هایی تو زندگی داریم که فقط خودمون ازشون خبر داریم یه زخم هایی که همیشه درداور هستن همیشه رعشه به دل میندازن ...برخی هامون باهاشون کنارمیایم ... مثل نفس کشیدن همیشه همراهمونه ...برخی هامون تاب نمیاریم فریادش میکنیم ...اینروزا میخوام بهش فکر نکنم به این فکرکنم که هنوز میتونم بخندم ...هنوز میتونم لمس کنم ..حس کنم ..لذت ببرم ازاین زندگی ..باهمه دردهاش ...

یه پیرمرد ریزمیزه که همیشه میادتقریبا هرروز میاد ویه سری دعا وایه میخونه وازاین طریق گدایی میکنه اومددفتر..بهش گفتم پول خرد ندارم  نگاهی بهم کرد وگفت چقد حرد میخوای گفتم 2000تومن پونصدی میخوام ...دست کرد تو جیبش یه بسته پول با انواع اسکناس کشید بیرون ...یعنی رسما هنگ کردم ...

گفتم اینکه ازدغل یه هفته من بیشتره ؟..خندید گفت نه اینا مال دیروزوامروزه ...بعداین دسته روگذاشت جیبش ازیه جیب دیگه اش یه دسته دیگه کشید بیرون وازتواون دسته یه پونصدی با کلی صدتومنی و دویست تومنی بطرفم درازکرد وگفت بیا اینم خرد

یکی ازبچه ها هست اصطلاحات  جالبی رو بکارمیبره ...همیشه هم که میاد برام موج مثبت داره باعث میشه بخندم ...امروز بهم میگفت ..تواینجا دفتر رودادی دست همکاری ...نشه یهو رضا ضراب .........بهش گفتم منم برسون خونه بعد برو ...میگفت زودباش بریم دیلیتت کنم دم خونه اتون ...... به دفترمن میگه شعبه شهرستان سازمان ملل ....بهم میگه ..دریا گفتن دیروز با موگرینی وظریف  فلافل زدی ...دیدنت ها.......مدارکش موجوده .....

درگوشی1:دوستانم یکی از دوستای خوبم شدیدا به دعای خیرهمه نیازداره براش دعاکنید تا کارش ختم به خیر بشه ...برای فرشته عزیزمون هم دعاکنید علاوه ناراحتی معلولیت پسرزیباش مادرش هم دربستربیماری هست دهن اشفته ای داره دعاکنید برای همدیگه دعاکنیم بلکه خودمون هم ازاین ارامش ودعا سهمی هم داشته باشیم ...

درگوشی2: مطابق رسم چندساله برنامه افطاری معلولین رو داریم یکی اول ماه رمضون که سبد کالا براشون تهیه میکنیم یکی هم در اواسط ماه رمضون هفته ایطام که سعی میکنیم مثل پارسال غذای گرم رو ببریم توروستاهای دورافتاده برای معلوین ونیازمندان ...تا تاپایان ماه رمضان این اطلاع رسانی باهرنوشته اعلام میشه دوستانی که میخوان دراینکارسهیم بشن ازطریق وبلاگ/ کانال تلگرامی یا واتساپ میتونند بهم اطلاع بدن تا شماره کارت روبهشون اعلام کنم ...برای مهربانیتون ممنونم ...

درگوشی3: درگوشی 3: کانال وبلاگ تقریبا هرشب بایکی دومطلب بروزمیشه کانال روازدست ندید واینکه لطفا دوستان مطلبی روجایی کپی میکنید با منبع ولینک کانال باشه ... (  telegram.me/qapdarya)

 خدایاببخش برای همه لحظه هایی که ندیدمت یانخواستم ببینمت..وبازدرهمه لحظه هایمان باش...وشکرازبودن همیشگیت....

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۹
دریا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">