دریای کویر

سلام 121..گاهی تولدها بی رنگ هستند...

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۰۷ ق.ظ

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام ......

* علی اکبر عقب مونده ذهنی هست وبسیارتا بسیارشیطون هست با یه تیکه اجر زده کله یه پسربچه روشکسته میگم علی اکبر چرا سرش رو شکستی ؟ میگه میخواستم بزنم تا گنجشکا اومدن بالا بگیرمشون کبابشون کنم بخورم !..متوجه نشدم منظورش چیه ..بعدا خاهرش برام توضیح داد توکارتن دیده  سنگ خورده تو سر شخصیت کارتونی پرنده دورسرش چرخیده اینم زده کله پسره روپکونده تا گنجشک ها بیان واونم شکارشون کنه ....تازه بالاسر پسره وایستاده دستاش روبازکرده که گنجشکه اون یهویی بگیره تش......

همیشه گفتم تولدهرکسی یه روزخاص ومنحصربه فرد برای اون ادمه ...ولی گاهی افراد بدلایلی دوست ندارند روزتولدشون رو که امسالم من همین درد رو دارم ..ادمها باهم متفاوت هستند یکی شاید در طول کل سال منتظر تولدش باشه وبراش برنامه ریزی کنه ویکی شایداصلن براش مهم نباشه ..تولدسال قبلم که تموم شد باخودم عهدی بستم ولی امسال نتونستم به عهدم وفا کنم ودلیل های فرواونی کنارهم قرار گرفت که بیخیال تولد وتبریک هدیه هاش بشم ..تواین ده روز اخر اردیبهشت چه خانواده وچه اشناها وچه دوستان وبلاگی وخواننده های وب میپرسند چرا تولد نمیخوای؟

هرچی هم بگم که امسال روزتولدم رودوست ندارم نمیخوام ازش حرفی بشنوم فکر میکنند دارم خودم لوس میکنم یا بقولی برخی کلاس میزارم ولی اعتقاددارم هرچیزی باید حس وعلاقه اش باشه تا سراپابشه وجون بگیره ..یکی مثل من که وارددهه سوم زندگیش هست تولد گرفتن وکادو گرفتن بیشتر شبیه یه زنگ تفریحه..

من خودم بخودم بدهکارم یه نگاه که پشت سرم میکنم می بینم علیرغم اینکه افرادزیادی میگن موفق قدم برداشتم ولی خودم میدونم کمی وکاستی هایی داشتم ودارم مثل همه ادمها ..ما ادمها معصوم نیستیم همه مون به نحوه های مختلف اشتباهاتی رو درزندگیمون داشتیم ..ومن بخودم بدهکارم که نتونستم اونچه که به خودم قول دادم طی این یکسال عمل کنم ونتیجه اش هم این شده که دل دماغی برای تولد ندارم ...

روزتولد یه تلنگرمحکم به ادمه که بدونه با خودش چه کرده ومیخوادچیکارکنه ...البته ما ادمها هرسال روز تولدمون بخودمون قولهای زیادی میدیم ولی درعمل تعدادکمی ازماها به قول هایی که به خودمون میدیم عمل میکنیم ...

باوجوداینکه گفته بودم نه تبریک میخوام نه کادو ..ولی چند تن ازدوستان وبلاگی زحمت کشیدن وباهدیه یا تبریکات خودشون مثل همیشه منو شرمنده مهربونی هاشون کردند...بچه ها ادم یه وقتایی به مرحله ای از زندگی میرسه که با هدایای مادی نمیتونه خوشحال بشه برای خوشحال شدن باید به یک تغییر روحی تن بده ...امیدوارم قبل ازاینکه دیربشه همه ماها به این تغییر روحی دست پیدا کنیم ...

این روزها بجای هرهدیه مادی ازهمه دوستانم دعا میخوام چندوقته نامردی هایی رودیدم ازبرخی ازادمها که سخت دلم روبدرد اورده وامیدوارم هرکدوم ازماها بتونیم برای همدیگه باخلوص نیت دعا کنیم تا همگی مون ارامش نصیبمون بشه ..هیج ثروتی بالاترازارامش نیست ...

درگوشی1:عذرخواهی میکنم ازهمه دوستانی که پیگیرنوشته هام هستند وگله میکنند که دیربه دیرمینویسم  من شرمنده هستم نوشتن وبلاگ انگیزه وحس میخواد که این چند وقته ندارم امیدوارم بتونم بهتربشم .......

درگوشی2: زنگ زده تا میگم الو ..دادمیزنه پارسال گفتی هرکی کادو تولدبده میدی بهزیستی اینکارم کردی امسالم گفتی روزتولدنداری تومعلوم هست چه مرگته ..(تعجب نکنید این ادبیات حرف زدن یک خانوم مهندس واستاددانشگاه هست هههه) گفتم دخترخوب خب تولدنمیخوام کادوش هم نمیخوام ..هرچی گفت من یه چیزی گفتم تا دیروز که زنگ زدوگفت برات هدیه گرفته بودم ولی چون قدغن کرده بودی مونده بودم چیکارش کنم که چن روزبعد  رفتم بهشت زهرا یه خانم دیدم خیلی مظلوم بود یه زن جوون بودکه مرده شوربود فکری بذهنم رسید هدیه ات رو دادم به اون کلی هم خوشحال شد ..حالا باذوق برام تعریف میکنه بعدمن توفکرم کارخوبی کرده دل کسی روشادکرده ...اما مرده شور؟؟؟؟؟؟؟؟

درگوشی3: درگوشی 3: کانال وبلاگ تقریبا هرشب بایکی دومطلب بروزمیشه کانال روازدست ندید واینکه لطفا دوستان مطلبی روجایی کپی میکنید با منبع ولینک کانال باشه ... (  telegram.me/qapdarya)

 خدایاببخش برای همه لحظه هایی که ندیدمت یانخواستم ببینمت..وبازدرهمه لحظه هایمان باش...وشکرازبودن همیشگیت....


http://mj7.persianfun.info/img/93/7/Naghl-Ghol15/372270_591.jpg


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۸
دریا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">